We hebben een klein probleem, na het tanken meende de linker buitenspiegel een hoop lawaai te moeten maken
Het motortje blijft maar janken terwijl ik nergens aan heb gezeten( bij deze moet je op een knop drukken in de spiegels in te klappen)
Wat ik ook doe, caravan spiegel eraf , met de hand de spiegel uit zijn fatsoen drukken en dan met de knop weer in laten klappen, dat doet hij soms en dan is hij ook stil.
Maar weer naar normale stand dat doet hij niet en hij blijft maar jengelen; spiegel zit ook niet echt meer vergrendeld, hij is wat gammel en ik heb aan de caravan spiegel al een band gemaakt met zuignap zodat hij een beetje blijft zitten.
Nooit geen last gehad ook de heenweg niet waskan ik doen om het weer in orde te maken.
Spiegel Outback 2011
-
Re: Spiegel Outback 2011
Ik zie dat er niet veel ervaring mee is, dus ik heb zelf even een tijdelijke fix gedaan.
Stukje dashboard losgehaald waar de inklapschakelaar ook zit, daar de grote witte stekker van het blok gehaald welke op de piegelverstelknob zit.
Daarvan neem je de twee (aan de rechter zijde) kabels blauw en wit) los door ze uit het stekkerblok te halen.
Deze geïsoleerd en nu is het over, je kunt uiteraard niet meer de spiegels inklappen maar de rest van de functies blijven in tact .
Als ik weer zin en tijd en geld heb gooi ik er 275 euro tegenaan en heb ik een nieuwe spiegel(compleet) maar voor nu is het goed zo.
Stukje dashboard losgehaald waar de inklapschakelaar ook zit, daar de grote witte stekker van het blok gehaald welke op de piegelverstelknob zit.
Daarvan neem je de twee (aan de rechter zijde) kabels blauw en wit) los door ze uit het stekkerblok te halen.
Deze geïsoleerd en nu is het over, je kunt uiteraard niet meer de spiegels inklappen maar de rest van de functies blijven in tact .
Als ik weer zin en tijd en geld heb gooi ik er 275 euro tegenaan en heb ik een nieuwe spiegel(compleet) maar voor nu is het goed zo.
Re: Spiegel Outback 2011
Nieuw? Ik zou bij een demontagebedrijf een 2e handse vragen. Scheelt enorm in de kosten en milieubelasting.Twijfelaar schreef: ↑22 aug 2024 07:09 Als ik weer zin en tijd en geld heb gooi ik er 275 euro tegenaan en heb ik een nieuwe spiegel(compleet) maar voor nu is het goed zo.
Voorstellen: viewtopic.php?t=6452
Daily: Subaru Outback 2.5i 2008
RHD: Mitsubishi Legnum VR4-S 1996
En ook: Citroen CX Limousine Turbo2 1987
Daily: Subaru Outback 2.5i 2008
RHD: Mitsubishi Legnum VR4-S 1996
En ook: Citroen CX Limousine Turbo2 1987