knipperlicht Subaru Forester 1998

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
boswachter

knipperlicht Subaru Forester 1998

Bericht door boswachter »

Mijn forester 2.0 automaat uit 1998 begint nu echt op leeftijd te raken en vertoont steeds vaker kleine kuren.
Nu wil het knipperlicht bij linksaf het soms wel, soms niet doen. Indien niet, dan tikt de clignoteurautomaat 2 x zo snel maar branden de lampjes niet. Ik kan de situatie lastig naspelen.
Rechstaf en alarmlichten doen het normaal.

Wat kan dit zijn en welke van de kastjes onder het dashboard is de clignoteurautomaat? Wie weet het? Dank bij voorbaat!
Snautzer

Re: knipperlicht Subaru Forester 1998

Bericht door Snautzer »

Wellicht je stuurkolom schakelaar (hendel aan stuur inrichting) komen idd rare verschijnselen uit zoals koplampen die uit gaan enzo. Althans bij mijn sprinter.
quikfit

Bericht door quikfit »

Massa linksachter en/of linksvoor(geen idee welke het wel of niet doet) controleren of opnieuw aanleggen...lampje vervangen(of loshalen en weer monteren) kan ook zo maar helpen.
Simpel beginnen...

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
boswachter

Bericht door boswachter »

Dank voor de reacties; is zeker niet de massa lijkt me; als de knipperlichten het doen, doen ze het allemaal. Denk/ vrees dat het inderdaad in de handle zit. Zijn die dingen nog ergens te krijgen en makkelijk te vervangen?
quikfit

Bericht door quikfit »

Je zegt zelf dat ze het af en toe wel doen...als een lampje snel knippert betekend dat er een lampje op dat moment niet meedoet...

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
DucATIRadeon

Bericht door DucATIRadeon »

heb je iets in de aanhanger stekkerdoos zitten?
bij mijn outback 2015 gaat de boel snel knipperen als de stekker eruit is maar de bescherm klep van de stekker doos niet goed dicht zit...
paar keer dat klepje open en dicht laten klappen (veertje in de klep) en het knippert normaal.
Plaats reactie