Stationair stappenmotor gezocht

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
Wout81R

Stationair stappenmotor gezocht

Bericht door Wout81R »

Ik denk dat dit ook onder elektra valt.
Ik zoek een nieuwe stationair stappenmotor, als het zo genoemd mag worden.
Voor een legacy wagon uit 2002.
Iemand een goed adres?
Enige die ik tot nu toe gevonden heb zit in een legacy op de sloop in Roosendaal, dus ja, die is misschien ook al een eind versleten.
Alvast bedankt
JSE

Re: Stationair stappenmotor gezocht

Bericht door JSE »

Bedoel je toevallig subaru artikelnummer 22650AA192 ?
Wellicht verruimd dit nummer je zoekgebied al.
Als dat hem niet is lijkt het me zeer waarschijnlijk dat die van een impreza of forester uit dezelfde periode met dezelfde motorisering ook hetzelfde zijn.
Wout81R

Bericht door Wout81R »

Ja, dat is hem inderdaad. Die van de sloop heb ik ondertussen gehaald en gemonteerd. Het werkt en de motor loopt weer lekker.
Lijkt me nog een lastig te verkrijgen onderdeel wat alleen in het buitenland te bestellen is. Eerste indruk van Google.
Hebben jullie daar ervaring mee, moet je vaak onderdelen uit het buitenland bestellen?
boswachterfan

Bericht door boswachterfan »

Bij de (st)dealer is vermoedelijk nog veel verkrijgbaar. Je betaalt er alleen de hoofdprijs voor. Ik heb laatst, tegen mijn principes, spul van burjauto laten komen. Origineel maar veel beter betaalbaar. Als notoire zelfsleutelaar voel ik me ook niet meer zo welkom bij dun dealert. Maar dat kan ook aan mij liggen :-)
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
White

Bericht door White »

boswachterfan schreef: 01 mei 2024 09:21 Ik heb laatst, tegen mijn principes, spul van burjauto laten komen. Origineel maar veel beter betaalbaar.
Boswachterfan, ik heb eens even gekeken daar.
Valt me op dat niet alle categorieën gevuld zijn, en als ze dat wel zijn is het juiste onderdeel vinden een behoorlijke zoektocht door alle pagina's.
Is er een site waar je van Subaru onderdeel fiches kunt vinden zodat je snel alle artikelnummers kunt opzoeken?
boswachterfan

Bericht door boswachterfan »

Bij partsouq vind ik het makkelijker zoeken. Vin van mijn auto invullen en voila. PS rekende 80 euro behandelingskosten. Vond ik wat veel.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
White

Bericht door White »

Top! Dat is wat ik zocht! Bedankt 8-)
Het gaat mij om de artikelnummers, Google doet de rest.
De meeste zaken bestel ik toch via Duitsland.
80 Euro behandelingskosten is inderdaad wel buitensporig ja..
SP-Boxer

Bericht door SP-Boxer »

En waar bestel je die zaken dan in Duitsland? Ik had hier ooit een mooi adres voor, maar het lijkt wel of alle Duitse webshops waar je online ook Subaru onderdelen kunt zoeken en bestellen uiteindelijk een louche site worden waar je niet meer met Paypal kunt betalen. :-(
"I feel Legacy"
White

Bericht door White »

Paypal is voor mij ook wel een vereiste, tenzij ik de verkoper goed kan checken.
Voor de Mercedes had ik m'n adresjes wel daar, voor Subaru word het weer even een zoektocht moet ik toegeven.
We hebben hem net een week.

Bij Mercedes was Amazon.de al een goed beginpunt, daar adverteren veel verkopers van automaterialen op.
Of via Google geavanceerd zoeken (alleen in de Duitse taal en regio Duitsland), en dan zoeken op het gezochte artikelnummer.
Plaats reactie