Forester SG 2.5 XT op LPG??

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Suubie

Forester SG 2.5 XT op LPG??

Bericht door Suubie »

Hoi,

Omdat ik nog steeds vrij regelmatig vermogen mis in m'n 2.0X is mijn oog op een 2.5 XT met weinig km's gevallen (164.000 echte km, bj 2005). Ik rij redelijk wat km's en daarom rij ik graag op LPG, maar nu hoor verschillende berichten over de 2.5 op LPG, oa koppakkingen, olieverbruik en gebroken zuigers :-O ...

Krijg ik spijt van deze auto als ik 'm koop en naar LPG laat ombouwen, of kan ik hier met een beetje mazzel een hoop plezier van hebben?
Maw, wat kan ik verwachten?
Forester SF Turbo AUT 1999
Forester SG 2.0X AUT 2005
Forester SG 2.0X 2007
subfan

Re: Forester SG 2.5 XT op LPG??

Bericht door subfan »

Je kan er een hoop plezier van hebben als je het volledige vermogen niet altijd volledig benut.....

Elke hoogvermogen motor gaat dan eerder kapot en bijna allemaal nog eerder op LPG.
Hoeveel XT's halen bij vol gebruik fatsoenlijk, zonder grote reparaties, 300k of meer...?

Mijn 2 cyl. 340 cc 11 pk kartmotor haalde in een golfkarretje ongelooflijk hoge draaiuren.
Maar in onze kart met 30 pk moest ie na 30 uur gereviseerd worden om erger te voorkomen.

Meer presteren kost meer.

Benno
Ai'j 't wilt kuj alles zeg wie in Twente!
Plaats reactie