Schokbrekersset via alliexpress

Veren, schokdempers, remmen en besturing
Plaats reactie
JoostJoost
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2023 22:11

Schokbrekersset via alliexpress

Bericht door JoostJoost »

Hallo Subaru liefhebbers,
Wij hebben net een maand een subaru Forester automaat uit 2000 in ons bezit.
Nu zijn de veren achterdeur gezakt en ik ben opzoek naar nieuwe.Ik ben aan het (onder) zoeken waar ik deze het beste kan kopen?
Nu heb ik deze op aliexpress gevonden. En ik vroeg me af of er ervaringen zijn met aliexpres en wat de mening van deze schokbrekers zijn
Alvast bedankt voor de reactie.
Bij deze de link https://nl.aliexpress.com/item/10050048 ... pt=glo2nld

of deze
https://nl.aliexpress.com/item/10050048 ... 30806%21sh
Grt Joost
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Schokbrekersset via alliexpress

Bericht door sufos »

Ik heb geen ervaring en dus geen mening over de kwaliteit. Je neemt natuurlijk wel een risico voor dat geld. Het ziet er best goed uit maar dat is ook gelijk een nadeel bij Ali. Het zier er bijna allemaal goed uit op de foto, en als je het in handen krijgt valt het vaak toch enigszins tegen. Ook hier in NL hoeft een setje veren met dempers ook niet de hoofdprijs te kosten (wel aftermarket, anders betaal je wel de hoofdprijs)
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
RazorRoks
Berichten: 204
Lid geworden op: 28 nov 2015 10:50

Re: Schokbrekersset via alliexpress

Bericht door RazorRoks »

Als je zoekt op het merk van de laatste set, kom je er snel achter dat het eigenlijk weggegooid geld is. Nooit zelf gehad, maar een collega had iets vergelijkbaars onder z'n Ibiza op standje schrapuh. Als ik zag hoe het stuiterde, ben ik blij dat ik nooit met hem mee hofde te rijden.

Donut Media heeft ze laatst onder hun High-Low Impreza's gezet: https://www.youtube.com/watch?v=ta_O63tJ4nE