Koplampen subaru forester 2005

Onderdelen of auto's
Plaats reactie
Lonneke
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2022 16:57

Koplampen subaru forester 2005

Bericht door Lonneke »

Hoi,

Ik zoek koplampen voor mijn Subaru Forester van 2005
Gebruikersavatar
subfan
Berichten: 556
Lid geworden op: 18 jan 2021 22:28

Re: Koplampen subaru forester 2005

Bericht door subfan »

Hallo,

Dat is met de deur in huis vallen...

Ben
Ai'j 't wilt kuj alles zeg wie in Twente!
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Koplampen subaru forester 2005

Bericht door Raph »

Dag Lonneke,

Welkom op het Subaruforum!

Wat voor koplampen zoek je voor je Forester uit 2005?
In geval ze nieuw moeten zijn, dan is https://www.onderdelenshop24.com/koplam ... ter/2005bj een geschikt beginpunt. En voor gebruikte zou je een zoekvraag kunnen uitzetten via https://www.onderdelenlijn.nl.

Let wel goed op welke koplampen je moet hebben, wat er zijn voor de Forester uit 2005 verschillende typen in omloop. Als je op beide koplampen een Subaru onderdeelnummer weet te vinden, dan wordt het meteen al een stuk eenvoudiger. Want het linker en rechter exemplaar hebben verschillende onderdeelnummers.
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Koplampen subaru forester 2005

Bericht door boswachterfan »

Welkom.

Kijk eens op de site van Deijne in Volkel. Daar hebben ze meerdere Foresters staan. Wellicht heb je mazzel.

Als het de glazen betreft: Polijsten kan ook een oplossing zijn. Maar wellicht had je dat al geprobeerd.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Lonneke
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2022 16:57

Re: Koplampen subaru forester 2005

Bericht door Lonneke »

Nee dank je nog niet van gehoord de site ga ik ook naar kijken. De koplampen van de auto zijn idd van glazen ,heb de auto pas 1 jaar maar vrienden zijn nu aan polijsten en gaat gelukkig wel had niet verwacht dat het ging lukken. Wist niet dat binnenkant ook gedaan kon worden bij de koplampen,

Had mijn vraag misschien beter, netter kunnen zetten was ook meer vraag waar ik op moest letten of mogelijkheden zijn,
Plaats reactie