Veel verbruik-indicatoren in de Outback (2008)

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
MarcelvW
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2022 12:15

Veel verbruik-indicatoren in de Outback (2008)

Bericht door MarcelvW »

Geachte leden,
Ik ben sinds vorig jaar "overgestapt" van een Outback 3.0 uit 2004, naar een Outback 3.0 van 2008.
Wat ik zo frappant vindt, is dat er zo veel benzine-verbruik-indicatoren zijn in dit 2008 model (ook t.o.v. het 2004 model).

Je weet, dat als je een Outback 3.0 koopt, dat benzine-verbruik nou niet echt een rede is om voor een Outback te kiezen. Je weet bij voorbaat dat het veel is..... :lol:

Maar als je naar de bijgevoegde foto's kijkt, zijn er onzinnig veel indicatoren voor benzine verbruik.
- In de toerenteller (I): links-boven actueel en links-onder gemiddeld verbruik
- In de snelheidsmeter: een wijzer met actueel verbruik (met rood en groen vlak)
- Middenconsole bij INFO DISP: ook actueel en gemiddeld
- Middenconsole bij TRIP A current: gemiddeld current A en B
- Middenconsole bij actuele meters: gemiddeld en actueel

Ik bedoel, waar is deze info allemaal voor nodig ? 1x Actuele en Gemiddelde was voldoende geweest, toch ?

En het jammere is, dat in mijn vorige model (2004) in het middenconsole nog andere info beschikbaar was o.a.:
- voltage van de accu
- modus voor uitstraal-openingen voor lucht aanvoer (naar hoofd, benen, ruit, etc.).

Iemand een verklaring ? :roll:

En zou er een mogelijk zijn om die informatie van het vorige model weer in die middenconsole te krijgen..... ???

Mvrgr.
MarcelvW
Bijlagen
middenconsole3
middenconsole3
onder toerenteller/snelheidsmeter
onder toerenteller/snelheidsmeter
middenconsole2
middenconsole2
middenconsole1
middenconsole1
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Veel verbruik-indicatoren in de Outback (2008)

Bericht door Raph »

In mijn Legacy 3.0R (MY 2007, op kenteken gezet in 2009) heb alleen de eerste twee indicatoren. En die vind ik allebei best nuttig.
In de middenconsole heb ik een niet-origineel beeldscherm, want bij aankoop zat daar een gapend gat. Dus het gevoel van overkill dat je hebt, daar heb ik geen last van. 🙂
Plaats reactie