Gezocht: rechterbuitenspiegel Subaru Vivio

Onderdelen of auto's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Emile0103
Berichten: 98
Lid geworden op: 07 okt 2020 15:28

Gezocht: rechterbuitenspiegel Subaru Vivio

Bericht door Emile0103 »

Hoi allemaal,

Heeft iemand toevallig nog een rechterbuitenspiegel (inclusief bevestiging) van een Subaru Vivio liggen waar niks mee gebeurd?

Toen ik gisteren bij de auto aankwam lag deze afgebroken onder de auto. Niet aan de kant van de straat dus niet eraf gereden, maar wellicht dat iemand er tegen aangelopen is (of natuurlijk moedwillig gesloopt maar laten we maar uitgaan van het beste van de mens).

Anders moet ik even langs de sloop. Zal niet meer zijn dan twee/drie tientjes gok ik.

Mvg,
Emile
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Gezocht: rechterbuitenspiegel Subaru Vivio

Bericht door SP-Boxer »

Tsjonge, dan moet je er wel stevig tegenaan lopen…

Heb even gekeken. Wist dat ik ooit een setje extra had, maar had er al eentje verkocht in het verleden. Je hebt geluk, dat was de linker :-)
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Emile0103
Berichten: 98
Lid geworden op: 07 okt 2020 15:28

Re: Gezocht: rechterbuitenspiegel Subaru Vivio

Bericht door Emile0103 »

SP-Boxer schreef: 27 jun 2022 21:11 Tsjonge, dan moet je er wel stevig tegenaan lopen…

Heb even gekeken. Wist dat ik ooit een setje extra had, maar had er al eentje verkocht in het verleden. Je hebt geluk, dat was de linker :-)
Ja ik moet zeggen dat ik het vermoeden heb dat het niet helemaal per ongeluk is gegaan.
Een vriendin van me woont in dezelfde wijk, en daarvan zijn de banden lek gestoken. Gezellige boel dus.

Maar begrijp ik dus dat je van dat setje toevallig de rechterspiegel nog wel hebt liggen? :D
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Gezocht: rechterbuitenspiegel Subaru Vivio

Bericht door SP-Boxer »

Dat begrijp je goed :-)

voor €17,50 stop ik hem in een doosje en komt hij jouw kant op. Is dat wat?
Je mag hem ook ophalen voor een tientje, maar dan moet je maar net in de buurt komen.

Koppeling nog altijd goed trouwens?
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Emile0103
Berichten: 98
Lid geworden op: 07 okt 2020 15:28

Re: Gezocht: rechterbuitenspiegel Subaru Vivio

Bericht door Emile0103 »

SP-Boxer schreef: 29 jun 2022 10:01 Dat begrijp je goed :-)

voor €17,50 stop ik hem in een doosje en komt hij jouw kant op. Is dat wat?
Je mag hem ook ophalen voor een tientje, maar dan moet je maar net in de buurt komen.

Koppeling nog altijd goed trouwens?
Ideaal!
Volgens mij kom ik niet meer in de buurt van Veldhoven de komende tijd dus als je het op zou willen sturen, heel graag. Verder afstemmen via de app?

De koppeling doet het nog perfect! Afgelopen weekend de filters weer vervangen, versie olie en bougies. Komende zomer met de boot richting Wales. Ik moet wel wat met de roest in de wielkasten voor, dat begint toch wel weg te vreten nu.
Plaats reactie