Outback III 2007 te koop

Zet hier je eigen auto te koop
Gebruikersavatar
Herzog Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 nov 2021 19:16

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door Herzog Jan »

Wat ik dan weer raar vind: dat de advertentie ruim 2600 keer bekeken en 65 keer bewaard is.
Iemand biedt maar verder geen reactie
Iemand stelt een vraag of er een koffer aan de dakrand past
Iemand vraagt om interieurfoto's (iemand van hier ?)
Wachten ze tot ik de auto gratis weg ga geven ?
Ik haal eind volgende week mijn 'nieuwe' auto op en dan gaat de Outback naar een opkoper. Jammer maar helaas.
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door boswachterfan »

Ja, heel apart. Mijn zoon had een prachtige BMW te koop, liefhebbersauto, redelijke prijs, precies dezelfde ervaringen. En dan zit ik net te kijken naar een standaard Forester uit 2007, weliswaar netjes en met weinig km's, waar een garage 10.950 voor durft te vragen. Onbegrijpelijke handel.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door sufos »

Heb toch wat andere ervaringen.
Zelf verkoop ik alles via MP. Het begint bij de juiste prijs, ben je te duur verkoop je niks. Daarnaast zijn de meeste kopers lui, die hebben geen zin om een berichtje te sturen met vragen. Zorg dus voor genoeg foto's die het geheel goed weergeven. Daarnaast zorg voor een tekst waar alle info in staat.
Beschrijf de auto goed, de pluspunten maar ook de eventuele minpunten, maar leg de nadruk op de pluspunten.
De advertentie van de Outback vind ik zeer matig. Veel te veel foto's die bijna hetzelfde zijn (allemaal van een paar meter genomen en alleen de buitenkant). Te weinig detail foto's en te weinig interieur. Sterker nog, zelfs uit de advertentie kan ik niet halen wat voor interieur erin zit, leer of stof.
De ramen die ik persoonlijk veel te donker getint vind, geen informatie daarover voor de koper of dat eventueel gemakkelijk verwijderd kan worden. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik weet zeker dat de auto met de juiste advertentie zo weg is. Aan de prijs kan het niet meer liggen, die is nu prima.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door quikfit »

sufos schreef: 12 feb 2023 13:11Ik weet zeker dat de auto met de juiste advertentie zo weg is.
Had ik met de verkoop van de SG Turbo,foto's met somber winterweer,bijna geen reacties. Auto gepoetst en zonnige knalfoto's...en hup daar kwamen de reacties en de auto was zo weg zonder wat aan de prijs te veranderen.
Verder heb ik geen zin om allerlei vragen te beantwoorden die beantwoord worden met veel goede gedetailleerde foto's.Alles wat ik zelf zou willen zien en vragen die ik zelf zou stellen worden beantwoord in de advertentie.Ik had er zelfs ingezet dat de prijs vast stond en dat het voor mij en de eventuele koper zonde van de tijd was om daar verandering in te brengen. :'-)

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
Herzog Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 nov 2021 19:16

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door Herzog Jan »

Het is voor het eerst dat ik een auto via MP verkoop. Moet nog wat leren dus :upside-down-face: ... hoewel... mijn motoraanhanger was vorig jaar binnen een paar dagen verkocht...
Ik zal morgenmiddag wat nieuwe foto's maken, bedankt voor de tips.
Buiten dat vind ik het nog steeds apart dat er 65 mensen zijn die een advertentie bewaren en er klaarblijkelijk niets mee doen.
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door sufos »

Met nieuwe foto's is het ook aan te raden om de auto weer "omhoog" te plaatsen. Dat kost niet zoveel maar dan krijgen mensen die een zoekopdracht open hebben staan de auto weer binnen als nieuw geplaatst.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
Herzog Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 nov 2021 19:16

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door Herzog Jan »

Nieuwe foto's erbij en omhoog geplaatst.

https://link.marktplaats.nl/m1930754766

Beter zo ?
Gebruikersavatar
Mrdjc
Berichten: 911
Lid geworden op: 12 jan 2015 19:57

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door Mrdjc »

Een heel stuk beter... als ik in de markt was (En geen aversie had voor het "1"tje op het kenteken) zou ik deze serieus overwegen. Blijven mooie wagens als je het mij vraagt.
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
Gebruikersavatar
Herzog Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 nov 2021 19:16

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door Herzog Jan »

Hier mag een slotje op, de Outback is verkocht.
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Outback III 2007 te koop

Bericht door Raph »

Nog een goede deal kunnen maken?
Gesloten