Te koop gezien: 2006 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R Luxury

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Te koop gezien: 2006 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R Luxury

Bericht door Raph »

Een particulier uit Roggel biedt zijn auto te koop aan.

Aan de auto te zien is de huidige eigenaar een liefhebber: STI grille, hood scoop, 18 inch velgen, RVS uitlaat, schakelflippers en SI-drive, leren interieur, panoramadak etc.; het zit er allemaal op, aan en in.

En er is, afgaande op de advertentie, behoorlijk in de auto geïnvesteerd: Stuurhuis vervangen, NGK Laser iridium bougies, Pirelli P Zero Nero GT 225/40/18 banden, vloeistoffen, gasveren, matten etc.

Aan het kenteken te zien is de auto in januari 2020 is geïmporteerd en in januari 2021 is verkocht. In de beschrijving bij de advertentie wordt aangegeven waarom de auto nu alweer te koop staat.

Afbeelding

Meer info: https://www.autoscout24.nl/aanbod/-4f7f ... efc54cc4af
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Te koop gezien: 2006 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R Luxury

Bericht door Raph »

Wat mij trouwens benieuwt is of de hood scoop op de motorkap er enkel voor de sier zit, of dat-ie wel degelijk een functie heeft. Ik kan het me niet voorstellen, want er is volgens mij niet genoeg ruimte onder de motorkap over als er een EZ30D (tweede versie in dit geval) onder schuil gaat. En een foto die zicht biedt op het motorcompartiment is helaas niet voorhanden.
Gebruikersavatar
Herzog Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 nov 2021 19:16

Re: Te koop gezien: 2006 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R Luxury

Bericht door Herzog Jan »

Raph schreef: 22 jan 2022 19:04 Wat mij trouwens benieuwt is of de hood scoop op de motorkap er enkel voor de sier zit, of dat-ie wel degelijk een functie heeft. Ik kan het me niet voorstellen, want er is volgens mij niet genoeg ruimte onder de motorkap over als er een EZ30D (tweede versie in dit geval) onder schuil gaat. En een foto die zicht biedt op het motorcompartiment is helaas niet voorhanden.
Is het niet gewoon een motorkap van een diesel ?
Ik vind het er overigens wel mooi uit zien. Of het nut heeft is wat anders.
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Te koop gezien: 2006 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R Luxury

Bericht door SP-Boxer »

Ja, voor de sier inderdaad. Ik vind het niet lelijk, maar mijn aversie jegens inefficiëntie heeft mij tot op heden nog altijd doen besluiten om er geen aan te schaffen :)
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Te koop gezien: 2006 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R Luxury

Bericht door Raph »

Het ziet er inderdaad wel apart uit; een hood scoop maakt een auto net even bijzonderder, ook al is het effect ervan louter optisch. Hetzelfde geldt voor de grille.
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Te koop gezien: 2006 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R Luxury

Bericht door *thomas* »

Knappe auto. Zwart leer geniet mijn voorkeur (vond deze kleur in mijn eigen wagens verschrikkelijk), maar zat mensen die het - terecht - erg mooi zullen vinden met het donkere exterieur.
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1629
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: Te koop gezien: 2006 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R Luxury

Bericht door Rene »

Ik vind het wel een lekkere wagen...ziet er heel gelikt uit..
Luchthapper op de motorkap vind ik maar zo zo.....sti logo van de grille af lijkt mijn inziens ook beter
.
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
Plaats reactie