Subaru Impreza GT PLus te koop (juli 1995)

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
PeterGTPlus
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2022 13:34

Subaru Impreza GT PLus te koop (juli 1995)

Bericht door PeterGTPlus »

Beste lezer en mogelijk geïnteresseerde,

Te koop prachtige oer-Impreza GT-Plus. Van een liefhebber voor een liefhebber. Het betreft hier het eerste type Impreza en ze worden ondertussen schaars. Daarmee is het naaste een heerlijke rijdersauto, een waardevaste investering voor de toekomst.
Doordat de auto zijn leven heeft doorgebracht in Spanje, is de conditie van de auto uitstekend en absoluut gevrijwaard van roest.
De auto is verder haast maniakaal gepoetst en vertroeteld.

Taxatierapport (maart 2021 € 13.500) aanwezig t.b.v. casco-verzekering. Uiteraard ter inzage bij interesse.

Onder andere het interieur is vernieuwd en prachtig bekleed met alcantara/leder met rode stiksels. Ik kan nog veel meer bijzondere details over de auto vertellen maar daarvoor nodig ik u graag uit. Rekeningen en documentatie aanwezig. Reden verkoop: inmiddels aangeschafde Subaru Outback H6 omdat ik de auto dagelijks meer nodig heb en drie auto's toch te veel van het goede is.

Helaas lukt het me niet om foto's toe te voegen omdat de bestanden te groot zijn? Ik verwijs even naar Marktplaats voor een uitgebreide serie foto's en te bereiken via deze link: https://www.marktplaats.nl/plaats/m1790084551/view

Neem gerust contact met me op indien er vragen zijn.


Met vriendelijke groeten,
Peter van Sas
06-57343023
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Subaru Impreza GT PLus te koop (juli 1995)

Bericht door SP-Boxer »

Dit is de ex van Ruud. Zelfs de foto in de garage is bij/van hem.

Ik begrijp dat de herbekleedde “tuinstoelen” er weer in zitten? Want op diverse foto’s zijn kuipstoelen te zien.
"I feel Legacy"
PeterGTPlus
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2022 13:34

Re: Subaru Impreza GT PLus te koop (juli 1995)

Bericht door PeterGTPlus »

Heel goed gezien! Ruud heeft zelf ook al gereageerd toen hij de auto op MP zag staan. De originele prachtig bekleedde stoelen zitten er weer in. Ik had een setje kuipstoelen gekocht maar die zijn weer verkocht. Ik vond deze toch mooier en he ziet ze niet zo vaak die “tuinstoelen”.😃
Gebruikersavatar
Hilko73
Berichten: 96
Lid geworden op: 14 jun 2021 23:49

Re: Subaru Impreza GT PLus te koop (juli 1995)

Bericht door Hilko73 »

Het is een soort van systeem!( © Buurman en Buurman)
Plaats reactie