Forester op lpg

Onderdelen of auto's
Plaats reactie
Gais
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2021 20:12

Forester op lpg

Bericht door Gais »

Hallo,

Ik had mij aangemeld omdat ik op zoek ben naar een Forester op LPG. Prijstechnisch gezien een eerste of tweede generatie met wat ervaring. Liefst wel een met apk en/of niet teveel mankementen.
Het aanbod is helaas zeer beperkt dus ik dacht, waag er hier nog even een berichtje aan. Misschien heeft/weet iemand er nog een die niet op marktplaats staat.
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Forester op lpg

Bericht door Raph »

Dag Gais,

Welkom op het forum!
En succes met je zoektocht naar een Forester op LPG.
Er zijn genoeg leden op dit forum die je van advies kunnen voorzien en waar je op moet letten als je een kandidaat vindt.

Raph
Gebruikersavatar
subfan
Berichten: 556
Lid geworden op: 18 jan 2021 22:28

Re: Forester op lpg

Bericht door subfan »

Hallo Gais,

Welkom hier, en tip, koop een 2e generatie, dus G type met 125 pk met niet te hoge km stand, zeg 200k met onderhouds bewijzen.
Koop zelf een nieuw LPG installatie en rij vrolijk 200.000 of meer er bij op!
Bij ongeveer 15000 heb je de nieuwe installatie er weer uit.
Die paar honderd die een G 2003-2005/6 meer kost heb je er zo weer uit.
De mijne goede heb ik bij de dealer ingeruild voor 1350.....
Bij de facelift G moet de motor er uit bij het kleppenstellen en dat vreet aan je winst.

Ben
Ai'j 't wilt kuj alles zeg wie in Twente!
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Forester op lpg

Bericht door sufos »

Valt denk ik niet mee want de animo is groot. Ik spreek uit ervaring want heb er afgelopen maand net eentje verkocht via Marktplaats.
Kleine kanttekening natuurlijk, want ook al valt het niet mee, het kan natuurlijk wel.
Bieden via MP vind ikzelf altijd vrij kansloos. Beter is bellen en niet mailen, vraag wat je wil vragen en gewoon gaan kijken als het je wat lijkt.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gais
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2021 20:12

Re: Forester op lpg

Bericht door Gais »

Dank voor de reacties. Tweede generatie x of als het lukt een xt handgeschakeld zou ik het liefst willen. Benzine kopen en ombouwen zie ik momenteel niet zitten, wil eigenlijk gewoon instappen en rijden. Eventueel iets te repareren/onderhoud als het een aantrekkelijke auto is.

Die in Zwolle op marktplaats heb ik bekeken maar was het voor mij niet. Wacht nog even af, anders maar op zoek naar iets anders.
Plaats reactie