Binnenkort voor dempers en lift 2"

Veren, schokdempers, remmen en besturing
Plaats reactie
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

Binnenkort is hij weer aan de beurt voor een aantal zaken.

Lift van 2" met de blokken van loiyd van de made
Achter even 2 bouten verwisselen voor de camber af te stellen en als t toch even los is gelijk de end links en stabstang rubbers vervangen mag wel na 15 jaar dan is alles weer in top conditie.

Voor wil ik ook nieuwe dempers ook die zijn 15 jaar oud zit allen te twijfelen welk merk,,, achter heb ik Pedders maar ben al met mn 2 de set bezig,, en wat roest die troep zeg pfff.

Dus als iemand nog goed adv heeft voor dempers voor.. uiteraard met top lager en stof hoezen.

Dit alles wil ik in 1 ronde doen dan ben je op een zaterdag klaar. en uiteraard met de tectyl en ml spuit bij de hand voor het nodige onderhoud van t plaatwerk onder.
Groet Robert
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4864
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door quikfit »

aze2000 schreef:Dus als iemand nog goed adv heeft voor dempers voor.. uiteraard met top lager en stof hoezen.
KYB...hoezen en toplager los bestellen(wat voor merk je wilt.)

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

quikfit schreef:
aze2000 schreef:Dus als iemand nog goed adv heeft voor dempers voor.. uiteraard met top lager en stof hoezen.
KYB...hoezen en toplager los bestellen(wat voor merk je wilt.)

Gr.Quikfit :mrgreen:

En wat zou een goed alternatief kunnen zijn voor kyb? vreemd genoeg zijn die prijzen wel aardig gelijk van die dempers..
Groet Robert
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door snoef »

Waarom kies je niet voor de SubiliftOz lift? Die heeft een offset geplaatste voorspacer net als van ADF. Madebymade ziet er helemaal recht uit. Kijk even op de videos van alnsm op youtube en hoor wat hij zegt over zijn setup met de schokbrekers en veren.
Forester 2011 FB20
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4864
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door quikfit »

aze2000 schreef:En wat zou een goed alternatief kunnen zijn voor kyb? vreemd genoeg zijn die prijzen wel aardig gelijk van die dempers..
Je vraagt advies...en dan een alternatief voor het advies!? :?
En wat bedoel je met de prijzen?

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

quikfit schreef:
aze2000 schreef:En wat zou een goed alternatief kunnen zijn voor kyb? vreemd genoeg zijn die prijzen wel aardig gelijk van die dempers..
Je vraagt advies...en dan een alternatief voor het advies!? :?
En wat bedoel je met de prijzen?

Gr.Quikfit :mrgreen:
Klopt ik vraag idd een alternatief op het voorstel van kyb,,, of is dit het alternatief op de door mij eerst gekozen ,,, geen keus :lol: ..

niemand hier iets anders gemonteerd dan kyb?

De prijzen van kyb, bilstein, monroe zijn op een paar tientjes gelijk,,, mijn vraag is dan ook meer is het een gevoel wat je hebt bij een bepaalde demper of zou er echt verschil in levensduur zitten?
Groet Robert
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

snoef schreef:Waarom kies je niet voor de SubiliftOz lift? Die heeft een offset geplaatste voorspacer net als van ADF. Madebymade ziet er helemaal recht uit. Kijk even op de videos van alnsm op youtube en hoor wat hij zegt over zijn setup met de schokbrekers en veren.

ik ga het even nakijken, als je evt een link hebt op youtube is dat altijd welkom,, zal er zelf ook even naar zoeken naar wat je bedoel van recht bij madebymade
Groet Robert
Propje
Berichten: 1201
Lid geworden op: 13 nov 2018 12:21

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door Propje »

Heb kyb en verhoog setje van Loyd vond ze reuze goedkoop en een fractie van de prijs van pedders.
Wel met zwaardere veren van Ironman Polen.
Vering slaat niet vaak door met off road als dat wel gebeurt wordt het tijd dat je van het gas afgaat
Aju propje
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door snoef »

Hier praat hij over zijn setup voor zijn sf maar voor iedereen interessant denk ik. Vaak wordt aangeraden een lift met de originele veren te gebruiken, maar overlanders kiezen toch ook voor steviger veren achter. Want de achterveren zijn vaak ook al versleten en verslapt. En als je van plan bent vaak wat spullen meet te nemen, is dat al gauw nodig.
Zelf ik heb onlangs mijn 9j. oude veren laten vervangen door pro veren van car support bij Kleinwier in Zwijndrecht, die ik kan aanbevelen, monteert zowel deze veren als de Madebymade lift voor een redelijk bedrag inclusief vierkant uitlijnen. Misschien is een deal mogelijk als je allebei tegelijk laat doen.
De pro veren rijden veel beter, alsof ik in een nieuwe auto rijdt. Op de SG alleen met gewone achterschokbrekers te gebruiken.
Het verschil van de madebymade spacers met de SubieliftOz of ADF is het volgende: bij Madebymade zitten boven en onderkant precies boven/onder elkaar. Bij https://www.subieliftoz.com/ en ADF zitten ze in een andere hoek verdraaid en ook schuin getild. Dat moet zorgen voor een beter stuurgedrag, beter dan origineel, en de stand van de voorpoten moet daardoor zorgen voor een betere uitlijning ook. SubieliftOz komt bij zelf import ongeveer neer op de prijs van madebymade. SubieliftOz heeft ook een instagram en een eigen website natuurlijk. Op instagram kun je ook even kijken bij SubaruRob, die heeft door de jaren heen een hoop mods doorlopen. Daardoor ook interessant om je te orienteren.
Zelf heb ik de lift gelaten voor wat ie is, want ik heb 'm echt niet nodig. Wel heb ik een grotere maat banden 215 70 R16 (Cooper Discoverer AT3 4s, heel goede tractie en lichter in gewicht dan BFGoodrich. Daardoor meer behoud van torque) en die past ook zonder lift onder de SG. Kun je nog wachten met de lift als je daar nog niet uit bent.
Kleinwier vertelde me overigens dat de madebymade lift kit geen problemen opleverde bij het uitlijnen. Dus wie weet werkt dat prima.

ik ga het even nakijken, als je evt een link hebt op youtube is dat altijd welkom,, zal er zelf ook even naar zoeken naar wat je bedoel van recht bij madebymade[/quote]
Forester 2011 FB20
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4864
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door quikfit »

Of verlagen. :D

Gr.Quikfit :mrgreen:
Bijlagen
Verlaagd.jpg
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

Hoi Snoef,, dank voor je verhaal,

achter heb ik wel Pedders zitten compleet met veren en als t heel blijft is de setup echt prima, maar ik zou ze niet meer aanraden ivm te veel lekkage en roestvorming ,, nu al.

qua prijs vond ik het wel redelijk mee vallen bij pedders ben je een goede 400€ kwijt compleet pakket dat is echt niet te duur,, en onderzetten en klaar.

qua verhogings blokken ga ik ook en onderzoek doen,, want het ( schuin getild) nou precies voor moet stellen en wat de voordelen zouden zijn,, want ik heb daar nog niet echt een duidelijk beeld bij
Groet Robert
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door snoef »

Graag gedaan Robert.
Als ik het goed onthouden heb, heeft Jordan van ALNSM de pedders er ook onder uit gehaald wegens tegenvallende performance. De pro veren van carsupport rijden ook zonder extra load veel beter en toch comfortabel. ADF AndersonDesignFabrication en SubieliftOz zijn erg grote spelers met heel veel (praktijk) ervaring. Allebei kozen ze voor de offset versie. Geeft te denken. Juist als je gaat verhogen, is het van het grootste belang dat de achterophanging 100 procent is, want je brengt 1200 kg 6 - 7 cm omhoog in beweging. Je kunt Matt Chaplin van SubieliftOZ desgewenst gemakkelijk vragen stellen via zijn instagram posts. Zelf zou ik voor pro veren op goede kwaliteit schokbrekers gaan i.c.m. SubieliftOz als je het zelf kunt monteren. Ga anders ook een keer langs Kleinwier. Ze hebben daar nu een prachtige 2 inch verhoogde sg facelift staan. De pro veren geven 1 cm verhoging onbelast t.o.v. stock. Mooi tegen saggy butt.

Vriendelijke groet,
Bart
aze2000 schreef:Hoi Snoef,, dank voor je verhaal,
achter heb ik wel Pedders zitten compleet met veren en als t heel blijft is de setup echt prima, maar ik zou ze niet meer aanraden ivm te veel lekkage en roestvorming ,, nu al.
qua prijs vond ik het wel redelijk mee vallen bij pedders ben je een goede 400€ kwijt compleet pakket dat is echt niet te duur,, en onderzetten en klaar.
qua verhogings blokken ga ik ook en onderzoek doen,, want het ( schuin getild) nou precies voor moet stellen en wat de voordelen zouden zijn,, want ik heb daar nog niet echt een duidelijk beeld bij
Forester 2011 FB20
Propje
Berichten: 1201
Lid geworden op: 13 nov 2018 12:21

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door Propje »

kyb shock iets van €65 stuk Ironman veren ook zoiets pin me er niet op vast
is 260 setje achter bijna de helft van Pedders dan moeten die echt wel goed zijn
Aju propje
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

Ik heb nu al Pedders achter op zitten,, en als ze heel blijven zijn het prima veren en dempers,, doet zeker niet onder tov pro veren denk ik,, maar het heel blijven is wel een ding bij redders,,, en je snap het echt niet want ook Pedders is totaal geen kleine jongen.. maar goed dat zegt dus ook niet altijd wat !!
Groet Robert
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

snoef schreef:Graag gedaan Robert.
Als ik het goed onthouden heb, heeft Jordan van ALNSM de pedders er ook onder uit gehaald wegens tegenvallende performance. De pro veren van carsupport rijden ook zonder extra load veel beter en toch comfortabel. ADF AndersonDesignFabrication en SubieliftOz zijn erg grote spelers met heel veel (praktijk) ervaring. Allebei kozen ze voor de offset versie. Geeft te denken. Juist als je gaat verhogen, is het van het grootste belang dat de achterophanging 100 procent is, want je brengt 1200 kg 6 - 7 cm omhoog in beweging. Je kunt Matt Chaplin van SubieliftOZ desgewenst gemakkelijk vragen stellen via zijn instagram posts. Zelf zou ik voor pro veren op goede kwaliteit schokbrekers gaan i.c.m. SubieliftOz als je het zelf kunt monteren. Ga anders ook een keer langs Kleinwier. Ze hebben daar nu een prachtige 2 inch verhoogde sg facelift staan. De pro veren geven 1 cm verhoging onbelast t.o.v. stock. Mooi tegen saggy butt.

Vriendelijke groet,
Bart
aze2000 schreef:Hoi Snoef,, dank voor je verhaal,
achter heb ik wel Pedders zitten compleet met veren en als t heel blijft is de setup echt prima, maar ik zou ze niet meer aanraden ivm te veel lekkage en roestvorming ,, nu al.
qua prijs vond ik het wel redelijk mee vallen bij pedders ben je een goede 400€ kwijt compleet pakket dat is echt niet te duur,, en onderzetten en klaar.
qua verhogings blokken ga ik ook en onderzoek doen,, want het ( schuin getild) nou precies voor moet stellen en wat de voordelen zouden zijn,, want ik heb daar nog niet echt een duidelijk beeld bij



IK denk dat ik voor Subielift ga, de gedachten van de camber aanpassing in de blokken stelt me meer gerust inc met de bouten voor,, uiteraard moet ik ook een setje bouten voor achter besellen om evt daar de camber ook perfect af te stellen.

Kleinwier vind ik toch wat tegen vallen,, ik had daar al voor wat andere vragen naar toe gebeld maar t was allemaal wat te veel ... HOUW TOCH OP MAN ,, WEES BLIJ DAT IK BEL,,, ER WORDEN MEER PORSCHE 911 VERKOCHT IN NL DAN SUBARU!!

Blijkbaar hebben ze een hekel aan Subaru rijders die zn oud hok nog rijden.

daar in tegen vond ik ze in nieuwe kerk ad ijssel meer service gericht.

Kleinwier monteerd wel weer de madebymade lift kits.. de vraag is dan ook tot hoever is dan de camber aanpassing zo belangrijk van Subilift en ADF?

blijft een vraag
Groet Robert
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door snoef »

Vervelende reactie zeg van Kleinwier zo. Ze leken me erg toegewijd naar het merk. En waren tegen mij correct.
De enige reden dat ze madebymade monteren, is omdat het in Nederland wordt gemaakt, vertelde Kleinwier me. Misschien hebben ze ook een deal onder elkaar. Niestcar monteert ook vergelijkbare kaarsrechte, ook al komt dat uit de VS Ryder Spacers. Wat ik heb gehoord van lifts met kaarsrechte spacers, is dat men vindt dat de auto gaat zoeken. Rijdt niet lekker meer rechtuit. De SubieliftOz heeft daarom licht verdraaide en getilde spacers. De veerpoot wordt als het ware van bovenaf gecorrigeerd voor de andere stand beneden door de spacer. Daardoor ontstaat er beneden een situatie waarin normaal uitgelijnd kan worden, waar -bij loodrechte spacers-, de stand moet worden "gecorrigeerd".
Forester 2011 FB20
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

snoef schreef:Vervelende reactie zeg van Kleinwier zo. Ze leken me erg toegewijd naar het merk. En waren tegen mij correct.
De enige reden dat ze madebymade monteren, is omdat het in Nederland wordt gemaakt, vertelde Kleinwier me. Misschien hebben ze ook een deal onder elkaar. Niestcar monteert ook vergelijkbare kaarsrechte, ook al komt dat uit de VS Ryder Spacers. Wat ik heb gehoord van lifts met kaarsrechte spacers, is dat men vindt dat de auto gaat zoeken. Rijdt niet lekker meer rechtuit. De SubieliftOz heeft daarom licht verdraaide en getilde spacers. De veerpoot wordt als het ware van bovenaf gecorrigeerd voor de andere stand beneden door de spacer. Daardoor ontstaat er beneden een situatie waarin normaal uitgelijnd kan worden, waar -bij loodrechte spacers-, de stand moet worden "gecorrigeerd".
Ja was echt erg vervelend idd,

Toch heb ik na veel lezen en bij Kloppers garage in Rotterdam,,, ook een aanrader goede info gehad waarom de verdraaide lift kit beter is en zoals je vertel heeft het met t zoekkende gedrag te maken ,, en persoonlijk kan ik me daar wel in vinden..

Ik wil wel een wagen die gewoon rijdt zoals een sub moet doen en wat je mag verwachten van zn wagen.. uiteraard zijn het niet de meest geweldig rijdende autos ( tov mijn (honda hier voor) maar hij moet wel goed sporen en geen gezeur met schuin aflijten van banden enz enz..

ik heb Matt een bericht getuurd want die site van subilift is echt bagger :lol: :lol: :lol: hoe kan het in 2021.. maar goed ik laat weten als hij een reactie heb gegeven .
Groet Robert
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door snoef »

https://www.facebook.com/subieliftoz

Ik heb een Saab gehad die reed als een Rolls Royce, zo luxe. Veel bekijks want mensen vonden het een mooie auto, terwijl het gewoon een zwarte 93 was. Maar Subarus zijn gewoon leuker. Lekker eigenwijs. Iets eigenwijzer dan Saab :)
Forester 2011 FB20
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

Helemaal met je eens,, Saab is ook een super leuke wagen,, jammer dat ze er niet meer zijn,, een van de weinige merken met een eigen identiteit. niet zoals alle.... nou laat ik maar geen merken noemen..

Heb ook met veel plezier de 2 honda's gereden en daarvoor ook een aantal italieanen .. tenminste autos met een eigen visie..

Jammer dat Honda en Subaru zo slecht hun beste doen hier in europa..om deze wagens te verkopen..
Groet Robert
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

quikfit schreef:Of verlagen. :D

Gr.Quikfit :mrgreen:
Hahahaha staat uiteraard erg mooi maar verlagen heb ik nooit gedaan gooi die wagens van mij maar de lucht in daar zie ik meer voordelen in :lol:
Groet Robert
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door erichendri »

Made by made heeft ook een cambercorrectie ingebouwd.
Net als de castercorrectie.
Maar verwacht geen wonderen, er zit bovenin niet veel ruimte daarvoor.
Vergeet bij die USA setjes de import heffing niet.
Na elke lift zul je moeten uitlijnen en de wegligging wordt er niet beter op na verhogen.
Meen dat subaru origineel kyb dempers monteerd.
Zelf heb ik carsupport veren achter sinds een half jaartje.
Gaf 2,5 cm lift, net als de verstevigde Duitse veren die ik al had.
Auto is dus niet anders gaan rijden.
Uitlijnen kan nog wel eens lastig zijn bij een oude subaru.

Eric
Laatst gewijzigd door erichendri op 16 mar 2021 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door snoef »

Strakke observatie Eric! Nu zie ik het ook. Goed nieuws voor aze2000 Robert dus.
erichendri schreef:Made by made heeft ook een cambercorrectie ingebouwd.
Net als de castercorrectie.
Eric
Forester 2011 FB20
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

snoef schreef:Strakke observatie Eric! Nu zie ik het ook. Goed nieuws voor aze2000 Robert dus.
erichendri schreef:Made by made heeft ook een cambercorrectie ingebouwd.
Net als de castercorrectie.
Eric
Ja ik lees het nu ook,,, je moet wel even goed zoeken in de text, mischien even een puntje ter verbetering op de site :lol: .

Maar dan is dat duidelijk maar nu,, ??

De verhoging bij made is beperkt tot 2"
OZ daar begint het bij Voor 2" tot 2.5" acher 2", 2,5", 3" verhoging

Prijzen: Made 2" 445€
SubieLiftOz 2" 2" 455€
2" 2,5" 470€
2.5 2.5" 485€
2.5 3" 540€


Nou dit is het verhaal,,,

Heb ook geen idee wat de maximale hoogte is die nog binnen de normale slijtage valt..
Groet Robert
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door snoef »

Als je niet moeilijk wilt doen, zou je de madebymade kunnen nemen en achter bovenop een stuk hdpe als spacer kunnen gebruiken. Ik heb eens gelezen dat de ikea snijplank daar zeer geschikt voor is :) maar no kidding. Die optie gebruikt ADF ook als je de saggy butt wilt voorkomen. ADF levert die topspacers ook los en ik meen dat de prijs laag genoeg is om invoerrechten te ontlopen. Maar beter, en daar zou ik voor kiezen, is de extra cm te halen uit de pro veren van car support achterin. Subaru raadt zelf maximaal 2 inch aan als verhoging en dat is ook wat dealers installeren en het meest gebruikt is. Met de grotere bandenmaat win je ook nog eens een inch. 3 inch totaal dus. Als SubieliftOz toch gemakkelijk naar NL is te halen, lijkt me de 2-2 optie daarvan het mooist in combinatie met de pro veren, want let op mijn woorden: die zwaardere veren wil je alsnog als je eenmaal verhoogd bent. Velen gingen je daarmee al voor. Voor de meesten is 2 inch voldoende. Zonodig wordt er voor en achter nog wat van de bumper afgezaagd voor betere approach en departure angles. Maar ook zonder dat zal je auto er al als een beest uit gaan zien. Wel de velgen zwart maken! Veel succes en plezier met deze mods.
Forester 2011 FB20
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door snoef »

snoef schreef:Vervelende reactie zeg van Kleinwier zo. Ze leken me erg toegewijd naar het merk. En waren tegen mij correct.
De enige reden dat ze madebymade monteren, is omdat het in Nederland wordt gemaakt, vertelde Kleinwier me. Misschien hebben ze ook een deal onder elkaar. Niestcar monteert ook vergelijkbare kaarsrechte, ook al komt dat uit de VS Ryder Spacers. {edit: op een youtube heb ik onlangs gezien dat ook die ook wat correctie hebben) (Dus toch ook geschikt.)Wat ik heb gehoord van lifts met kaarsrechte spacers, is dat men vindt dat de auto gaat zoeken. Rijdt niet lekker meer rechtuit. De SubieliftOz heeft daarom licht verdraaide en getilde spacers. De veerpoot wordt als het ware van bovenaf gecorrigeerd voor de andere stand beneden door de spacer. Daardoor ontstaat er beneden een situatie waarin normaal uitgelijnd kan worden, waar -bij loodrechte spacers-, de stand moet worden "gecorrigeerd".
Forester 2011 FB20
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door erichendri »

Ik rijdt al een tijd met ± 6-7 cm lift voor en ± 9 cm achter met de legacy's.
Achter heb ik daarvoor een paar witte ikea snijplankjes erbij gezet.
Ook al weer een jaar of 4 geleden.
Hoef niks na te trekken dus geen werking/slijtage daar.
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door aze2000 »

Nou de Lift is door de kerk,,

Ik ben toch voor een 2" SubiliftOz gegaan, ik vind het toch net even wat beter er uit zien en afgewerkt. maar eigenlijk gelijk aan de ADF.

Goede keus van Kleinwier om Loiyd te nemen voor de lift dat kan ik zeker waarderen !!!
nu even afwachten wanneer het binnen is dan kan ik gelijk nieuwe dempers voor monteren en langere endlinks ook de stabilisator stang rubbers achter pak ik dan ook gelijk even mee dat kan ook geen kwaad na 15 jaar.
En dan denk ik dat ik weer een leuke slag heb geslagen,, uiteraard met de pot tectyl om evt de plekjes bij te werken.
Groet Robert
snoef
Berichten: 363
Lid geworden op: 08 mei 2018 12:01

Re: Binnenkort voor dempers en lift 2"

Bericht door snoef »

Klinkt goed!

aze2000 schreef:Nou de Lift is door de kerk,,

Ik ben toch voor een 2" SubiliftOz gegaan, ik vind het toch net even wat beter er uit zien en afgewerkt. maar eigenlijk gelijk aan de ADF.

Goede keus van Kleinwier om Loiyd te nemen voor de lift dat kan ik zeker waarderen !!!
nu even afwachten wanneer het binnen is dan kan ik gelijk nieuwe dempers voor monteren en langere endlinks ook de stabilisator stang rubbers achter pak ik dan ook gelijk even mee dat kan ook geen kwaad na 15 jaar.
En dan denk ik dat ik weer een leuke slag heb geslagen,, uiteraard met de pot tectyl om evt de plekjes bij te werken.
Forester 2011 FB20
Plaats reactie