Tja, al die elektrische auto's.....
De video is dezelfde als te vinden is op de website van Autoweek. Op de betreffende webpagina is daarnaast een artikel gepubliceerd over de nieuwe Subaru Solterra:Rene schreef: ↑25 mar 2022 22:14 https://www.youtube.com/watch?v=9NbHV0M9aug
een sneak preview van de solterra
Die Henny herinner ik me. Is dat vorig jaar nog geweest? Joep is wat sappiger voorde camera, zullen we maar zeggenRaph schreef: ↑10 mei 2022 18:49
In april 2021 ben ik trouwens te gast geweest bij Klokje Rond. Dat was met m'n Toyota(nk) Camry Customwagon, waarmee ik die zomer op vakantie zou gaan naar de Balkan. De keuring was op uitnodiging van Nic de Boer, nadat ik m'n auto had uitgeleend aan Autoweek voor het afscheid van een collega. Bij mij vond de keuring plaats bij TÜV NORD in Apeldoorn; de keurmeester daar was Henny Meengs. Die was gelukkig een stuk milder over m'n auto dan Joep.![]()
Ja, het staat er echt: april 2021....boswachterfan schreef: ↑11 mei 2022 08:55Die Henny herinner ik me. Is dat vorig jaar nog geweest? Joep is wat sappiger voorde camera, zullen we maar zeggenRaph schreef: ↑10 mei 2022 18:49
In april 2021 ben ik trouwens te gast geweest bij Klokje Rond. Dat was met m'n Toyota(nk) Camry Customwagon, waarmee ik die zomer op vakantie zou gaan naar de Balkan. De keuring was op uitnodiging van Nic de Boer, nadat ik m'n auto had uitgeleend aan Autoweek voor het afscheid van een collega. Bij mij vond de keuring plaats bij TÜV NORD in Apeldoorn; de keurmeester daar was Henny Meengs. Die was gelukkig een stuk milder over m'n auto dan Joep.![]()
![]()
Haha,die van mij zit dan ook altijd bedenkelijk te kijken...mijn vrouw rijdt in een blauwe auto trouwens.boswachterfan schreef: ↑17 mei 2022 09:26Ik mag van mijn vrouw geen opmerkingen meer maken over Subaru's tijdens film of serie kijken......![]()
Te storend.
Voor alle zekerheid wacht ik nog even op een officieel verzoek...