https://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY
Duidelijk, dank! Weer wat geleerd.
Had je het wiellager al eens laten vervangen? Hoeveel heeft de auto gelopen? Ik weet niet hoe het zit met garantie op reparaties/onderdelen daar waar je het hebt laten uitvoeren maar hier is dat 3 jaar op onderdelen en arbeid.mikage schreef: ↑14 aug 2023 21:20 Wiellager links laten vervangen (20.000 km), dus veel te vroeg. Ook gelijk 4 nieuwe Michelin Cross Climate laten plaatsen. De oude zijn 55.000 km meegegaan. Dus dat is eigenlijk niet slecht. Moet helaas weer terug omdat bij demonteren van de ABS sensor plastic is afgebroken. Dus binnenkort ook nieuwe ABS sensor. En de rekening.....Die wil ik niet zien....
Tja, wat valt er nog te zeggen. Heb je links achter net een nieuw lager en een nieuwe ABS sensor.... Ga je maandag blij de deur uit omdat alles weer in orde is....Rijd je eerste 20 kilometer heerlijk. Ook omdat er weer cruise control is.... Gaat na die 20 kilometer ineens de ABS sensor op het dashboard branden en voel je bij zachtjes remmen het linker wiel op de ABS ingrijpen. Grrrr. En nog wat beeldende teksten.Mikage schreef:....En dat het dus zuiver pech is dat het lager kapot gegaan is....
Dat werd 'em dus nietboswachterfan schreef: ↑14 aug 2023 14:07 I.v.m. hardnekkig gekreun van de rubbers van de achterste stabilisatorstang maar eens een tube siliconenvet aangeschaft en de rubbers daarmee ingesmeerd. Eens kijken of het dan langer stil blijft. Mooi ding, hoor, die Whiteline, maar hij bezorgt me wel werkAfgebroken beugel, allebei moeten verstevigen, kreunende rubbers. Maar de waggie ligt wel lekker recht in de bocht. En dan staat hij nog op de "lichtste" stand.