Ik heb onlangs van de preza de olie ( en filter

Wat is de achterliggende gedachte om er dan 5w40 of 5w30 er in te doen??
Ik heb onlangs van de preza de olie ( en filter
Bij een (hele) koude start kan het voordelig zijn als de olie ietsje dunner is. Ik kwam ooit eens dit plaatje tegen op het interweb: Het laat zien hoe vloeibaar de verschillende wintergrades nog zijn bij -35 gr. C. Ik hoop niet dat het hier ooit zo koud wordt (misschien bij quik nog wel trouwens
Komt goed
een tubeless "werkt" anders dan een met binnenband?boswachterfan schreef: ↑18 jul 2022 10:01 De WW die geen band meer kan plakken? WW-onwaardig!![]()
![]()
Misschien heeft hij geen zin gehad, of te druk. Mijn zoon heeft wel eens met een onwillige motor gestaan. Er zou van alles kapot kunnen zijn en hij werd op de berger gezet, naar huis. Meneer had duidelijk niet zo veel zin om te zoeken. Thuis plempte ik een nieuw accuutje (4 Ah, 125 cc) erin en hij deed het weer prima. Was ook een beetje en tegenvaller. Ach, het zijn ook mensen.
Ik doe gokje ventiel ring.DucATIRadeon schreef: ↑18 jul 2022 05:52 achterband van de motor geplakt...
vond het al zo raar sturen met 120, aan de kant gezet na 6 a 7km (je bent wat gewend met ouwe meuk) en jawel de achterband plat.
ANWB kan niks voor je doen als je spaken hebt en binnenband dus bergingwagen maar.
gisteren kon ik nog net de band eraf krijgen met behoud van vingers en lijkt wel of er een ring tussen heeft gezeten, hele mooie ronde afdruk op beide binnen- en buitenband, maar niks geen gat/scheur door de wang heen.
nouja, we hebben nog wat Simson bandenplak liggen, ga daar maar eens vanmiddag creatief zijn.
Leuk een Gs.boswachterfan schreef: ↑24 jul 2022 12:32 Vandaag is er na 15 jaar K75 een tweede boxer indahouse gekomen.Mijn tweewielige vervoer voor de komende jaren. Een 1150GS. Heb altijd geroepen dat een GS iets is voor mannen die nog wel wilde gedachten hebben maar geen sex meer hebben
![]()
![]()
Nou ja, het is zover...![]()
![]()
Twee zaken vind ik heel belangrijk aan een motor: Ik moet er comfortabel op zitten ( dit is mega-comfortabel) en hij moet een goede wegligging hebben - check. Wellicht in de toekomst nog eens iets van Hyperpro ofzo eronder.
![]()