Nu ik dat zo lees heeft die man volgens mij ook op dit forum gezeten..
Ik herken het verhaal dat hij z'n dochter en kleinzoon van een Duitse luchthaven ging ophalen..
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..
M'n ouwe trouwe Legacy staat niet meer online. Uit het kentekenrapport dat ik zojuist opvroeg blijkt dat-ie sinds gisteren, zaterdag 1 februari, een nieuwe eigenaar heeft.
Goedendag, ik ben nieuw hier op het forum en zal mij binnenkort voorstellen mocht ik eigenaar worden van mijn eerste Subaru! Ik kan binnenkort kijken bij de volgende Outback: https://link.marktplaats.nl/m2238962332 ... nt=app_ios
Zijn er misschien nog specifieke adviezen om na te kijken bij deze dit model en aandachtspunten bij het onderhoud/te verwachten vervangingen? En wat zijn de meningen over de vraagprijs, is deze realistisch?
Alvast bedankt en wie weet kan ik mij binnenkort ook tot subaru liefhebber rekenen.
Met de hoge prijzen van de laatste jaren is het maar net wat iemand ervoor wil geven. Het lijkt een liefhebbersauto, de advertentie spreekt me wel aan. Beetje jammer dat de reden van verkoop niet vermeld wordt. Als je een goedkopere vindt en er moeten een grote beurt plus een paar reparaties worden gedaan, ben je ook zo een paar duizend verder, als je het niet zelf kunt/wilt doen. Voor onze huidige auto heb ik ook een redelijk exorbitant bedrag betaald. We zijn bijna 4 jaar en 60k verder en er zijn geen noemenswaardige reparaties aan geweest. Het is dus maar net wat je wilt.
Heb er ooit in proef gereden. Een echte snelweg cruiser vond ik het, heerlijk. Maar te groot voor ons. Die auto had een vergelijkbare km stand maar reed niet lekker doordat de achterste schokdempers/veren niet goed meer waren. Iets om op te letten. Het was net een wipwap over hobbels. De bak zou na de spoeling zacht en schokvrij moeten schakelen.
Gezien de toon van de advertentie zal de huidige eigenaar de onderhoudshistorie wel paraat hebben. Dat lijkt me het belangrijkste. En probeer te regelen dat je hem ook aan de onderkant kunt bekijken. Als je dat zelf tenminste kunt/wilt beoordelen.
Onderhoud zegt (bijna) alles, niet alleen met deze auto maar met alle.
Lijkt verder wel een nette auto. Over vraagprijzen doe ik maar geen uitspraken meer, waarschijnlijk leef ik in gedachten nog rond het millennium
Originele velgen zijn trouwens 17 inch en niet zoals de advertentie vermeldt 16 inch.
Zeker een mooie auto!
Smetteloos ook van binnen, zo lijkt het. En dat met het lichte interieur!
Prijzen zijn tegenwoordig exorbitant, maar als je dan toch ergens veel aan uit moet geven, dan bij voorkeur aan een dergelijke liefhebbersauto.
Ga kijken, rijden, voelen. Als het goed voelt, dan proberen onder het genot van een bakje koffie nog wat van de prijs af te krijgen. Wat ruimte voor onderhandeling is er tenslotte altijd.
Ik ben het SP-Boxer eens; zo te zien is dit een heel fraai exemplaar met all the bells and whistles. Zo kom je ze niet vaak tegen.
Ik verwacht dat-ie snel verkocht wordt, dus twijfel niet te lang.
Hij is weg gegaan naar mij! gelukkig was ik de eerste kijker (er stonden die dag er nog twee gepland) en de auto leek in orde en aantoonbaar volledig onderhouden. Eigenaar was een liefhebber en werd zelfs even emotioneel bij het afscheid van de auto. Dat heb ik nog niet meegemaakt en zegt ook we wat. Ik ben in ieder geval de nieuwe trotse eigenaar van de outback. De komende weken maar verder verdiepen in het onderhoud en techniek dus ik zal vast nog wel aan de bel trekken. Bedankt voor jullie adviezen in ieder geval