In Eppertshausen, even onder Frankfurt, staat een prachtige donkergroene Subaru Forester uit 2018 te koop voor net geen 24 mille.
Voor wie ervaring heeft met het zelf importeren van auto's uit Duitsland lijkt deze Forester XT met 241 pk, een donkerbruin leren interieur en net een ton op de klok me een buitenkansje.
Link: https://www.autoscout24.nl/aanbod/subar ... e47a15e879
2018 Subaru Forester Sport 20th-anniversary te koop in de buurt van Frankfurt
2018 Subaru Forester Sport 20th-anniversary te koop in de buurt van Frankfurt
AWD = All We'll Drive
Auto: MY2012 Subaru XV 1.6 Luxury AWD
Vorige auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Op avontuur: Met m'n MY2004 Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i naar Dakar
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Auto: MY2012 Subaru XV 1.6 Luxury AWD
Vorige auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Op avontuur: Met m'n MY2004 Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i naar Dakar
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Re: 2018 Subaru Forester Sport 20th-anniversary te koop in de buurt van Frankfurt
Link werkt niet (meer)
In eerste instantie lijkt een jongere Subaru importeren interessant maar als je eenmaal een BPM-berekening gedaan hebt, kom je al snel weer van een koude kermis thuis. Zo betaal je voor een Forester XT uit 2018 tussen de €7000 en €8000 aan BPM. Dan moet de auto nog gehaald worden en je betaalt ook nog wat kosten aan RDW. Wordt het toch nog een dure aangelegenheid.
Importeren zelf is een makkie weet ik uit eigen ervaring.
Geeft je wel een voldaan gevoel en het idee dat je iets voor een prikkie hebt gekocht
In eerste instantie lijkt een jongere Subaru importeren interessant maar als je eenmaal een BPM-berekening gedaan hebt, kom je al snel weer van een koude kermis thuis. Zo betaal je voor een Forester XT uit 2018 tussen de €7000 en €8000 aan BPM. Dan moet de auto nog gehaald worden en je betaalt ook nog wat kosten aan RDW. Wordt het toch nog een dure aangelegenheid.
Importeren zelf is een makkie weet ik uit eigen ervaring.
Geeft je wel een voldaan gevoel en het idee dat je iets voor een prikkie hebt gekocht

Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Saab 900 T16S Aero
Re: 2018 Subaru Forester Sport 20th-anniversary te koop in de buurt van Frankfurt
Gefixt!
De link is https://www.autoscout24.nl/aanbod/subar ... e47a15e879
@Sufos: Ja, het gaat om een hoop geld. Maar een auto is er niet alleen om je van A naar B te brengen en weer terug, het is - in elk geval voor de leden van het Subaruforum ook een hobby.
Ik heb ooit een fietsenmaker gehad die als ik met m'n S-Works M2 mountainbike bij hem langs ging voor onderhoud steevast vroeg: "is die fiets voor je werk of voor je hobby?" En als ik dan antwoordde "voor m'n hobby", dan was zijn reactie altijd "Mooi! Hobby's mogen geld kosten."

Raph schreef: ↑09 mei 2025 09:15 Ik heb ooit een fietsenmaker gehad die als ik met m'n S-Works M2 mountainbike bij hem langs ging voor onderhoud steevast vroeg: "is die fiets voor je werk of voor je hobby?" En als ik dan antwoordde "voor m'n hobby", dan was zijn reactie altijd "Mooi! Hobby's mogen geld kosten."![]()

"I feel Legacy"
Ik vond het wel grappig. Wat mensen af en toe over hebben voor hun hobby grenst aan een afwijking.
Dat had de beste man goed gezien en hij was er ook heel eerlijk in.
Dat had de beste man goed gezien en hij was er ook heel eerlijk in.
- boswachterfan
Mooie auto, idd. Als ik in de afgelopen 50 jaar alleen maar "Brot und Butter" auto's en motoren (Duitse ad, tenslotte
) had gereden, had ik een tweede huisje aan de Mediterranee kunnen kopen, denk ik
Zelf sleutelen hield het nog enigszins in de hand. En een tolerante, mede enthousiaste echtgenote.

Zelf sleutelen hield het nog enigszins in de hand. En een tolerante, mede enthousiaste echtgenote.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
- erichendri
Stonden toen bij de intro redelijk veel te koop op mobile.de
Was een importeur actie modelletje.
Ik vond hem ook mooi en dan vooral de exterieurkleur en het bruine leer.
Eric
Was een importeur actie modelletje.
Ik vond hem ook mooi en dan vooral de exterieurkleur en het bruine leer.
Eric