Wat heb jij vandaag aan je hobby gedaan?
Re: Wat heb jij vandaag aan je hobby gedaan?
Lekker bezig!
-
afgelopen zondag op TT Assen voor de Ital Dag.
Oehhhh... gaaf
- boswachterfan
Wij reden zondag richting noorden. Maar zelden door zoveel Duc's ingehaald
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Ik heb dat moeten missen ivm werk...DucATIRadeon schreef: ↑04 sep 2024 06:44 afgelopen zondag op TT Assen voor de Ital Dag.
WhatsApp Image 2024-09-03 at 20.10.40.jpeg
Dikke plof!!
En ik kan nu ook op de dikke brommer lullen via de telefoon...nu nog een navi die ook via bluetooth tegen me praat in deze pletterpet
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..
Grt René
Grt René
Deze auto bekeken:
Voorstellen: viewtopic.php?t=6452
Daily: Subaru Outback 2.5i 2008
RHD: Mitsubishi Legnum VR4-S 1996
En ook: Citroen CX Limousine Turbo2 1987
Daily: Subaru Outback 2.5i 2008
RHD: Mitsubishi Legnum VR4-S 1996
En ook: Citroen CX Limousine Turbo2 1987
Mooi mooi...
De preza heeft weer een frisse apk : kosten slechts 100 euro.....
Rijden er al 7 jaar in en de teller tikt de 260k aan , hij houd zich nog steeds goed..
Kan zijn dat eind dit jaar de justy er uit gaat en er een 2'de preza bij komt : ik had er 1 op het oog , een 2.0r plus automaat uit 2006 met slechts 78k op de teller maar die ging aan mijn neus voorbij...
Is ook afhankelijk of ik eind deze maand goed nieuws te horen krijg van mijn werkgever waar ik nu werk via een uitzendbureau...
Op mijn 52'ste een rechtstreeks dienstverband krijgen zou me zielsgelukkig maken....al 20 jaar aan het knooien via uitzendbureau's en daar ben ik zo onderhand he-le-maal klaar mee....
De preza heeft weer een frisse apk : kosten slechts 100 euro.....
Rijden er al 7 jaar in en de teller tikt de 260k aan , hij houd zich nog steeds goed..
Kan zijn dat eind dit jaar de justy er uit gaat en er een 2'de preza bij komt : ik had er 1 op het oog , een 2.0r plus automaat uit 2006 met slechts 78k op de teller maar die ging aan mijn neus voorbij...
Is ook afhankelijk of ik eind deze maand goed nieuws te horen krijg van mijn werkgever waar ik nu werk via een uitzendbureau...
Op mijn 52'ste een rechtstreeks dienstverband krijgen zou me zielsgelukkig maken....al 20 jaar aan het knooien via uitzendbureau's en daar ben ik zo onderhand he-le-maal klaar mee....
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..
Grt René
Grt René
Ik zal voor je duimen
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Saab 900 T16S Aero