Foresters XT Sport in Nederland?
Foresters XT Sport in Nederland?
Tussen 2015 en 2019 leverde Subaru de Forester 2.0 XT Sport, met 240pk. Er rijden er volgens mij in Nederland niet veel rond. Op dit forum kan ik er niks over vinden. Heeft 1 van jullie ervaring met dit specifieke model? Positieve of juist minder goede punten?
Auto: Subaru Forester S-Turbo 2002 (SF)
Re: Foresters XT Sport in Nederland?
Er is, op jouw bericht na, inderdaad niks over te vinden op het Subaruforum.
Momenteel staan er in elk geval 3 te koop; zie https://www.gaspedaal.nl/subaru/foreste ... 0&srt=df-a
Ben je toevallig op zoek naar een nieuwe Forester?
AWD = All We'll Drive
Auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Avontuur: Met een MY2004 Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i naar Dakar
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Avontuur: Met een MY2004 Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i naar Dakar
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Re: Foresters XT Sport in Nederland?
Dank Raph, ik volg idd ook Gaspedaal. Eerst maar eens met de S-Turbo naar Schotland in september. Daarna weet je het maar nooit, zo'n XT Sport lijkt me een mooie opvolger .
Auto: Subaru Forester S-Turbo 2002 (SF)
Re: Foresters XT Sport in Nederland?
Ik vond nog een korte review van de Subaru Forester 2.0 XT Automaat op https://autotelex.nl/subaru-forester-2- ... ansvriend/
AWD = All We'll Drive
Auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Avontuur: Met een MY2004 Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i naar Dakar
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Auto: MY2007 Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R
Avontuur: Met een MY2004 Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i naar Dakar
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Re: Foresters XT Sport in Nederland?
Hallo,
Ter overweging:
Ik weet niet of je de extra ruimte van een jonge Forester t.o.v. je huidige nodig hebt, maar kijk eens naar een 2.0 XV met zesbak of CVT.
De binnenruimte is ongeveer gelijk aan jouw auto.
De XV is een stuk zuiniger dan je huidige en de nieuwere turbo en daarbij lichter in gewicht.
Top is +/- 190 en 10,5 naar honderd voor CVT of zesbak.
De zesbak mag 1600 kg trekken.
De XV kofferbak is wat kleiner dan de SF/H maar met de achterbank plat ongeveer gelijk.
Voor spec's van bijna alle modellen, kijk op www.subaru.de onderaan onder Prospectarchiv.
Ik heb 3 jr geleden mijn sh ingeruild voor deze XV 2.0 Zesbak na eerst gekeken te hebben naar een SH turbo , een outback 3.0 en 3.6.
Mijn verstand heeft gewonnen en tot nu ben ik tevreden.
Argumenten:
Verbruik, wegenbelasting en verzekering en "last but not least": Een snellere auto vind je altijd op de autobahn in D....
Hoewel, voor het geld had ik het niet hoeven laten.
Met nadruk, mijn argumenten.
Jij kunt en mag andere hebben.
Benno
Ter overweging:
Ik weet niet of je de extra ruimte van een jonge Forester t.o.v. je huidige nodig hebt, maar kijk eens naar een 2.0 XV met zesbak of CVT.
De binnenruimte is ongeveer gelijk aan jouw auto.
De XV is een stuk zuiniger dan je huidige en de nieuwere turbo en daarbij lichter in gewicht.
Top is +/- 190 en 10,5 naar honderd voor CVT of zesbak.
De zesbak mag 1600 kg trekken.
De XV kofferbak is wat kleiner dan de SF/H maar met de achterbank plat ongeveer gelijk.
Voor spec's van bijna alle modellen, kijk op www.subaru.de onderaan onder Prospectarchiv.
Ik heb 3 jr geleden mijn sh ingeruild voor deze XV 2.0 Zesbak na eerst gekeken te hebben naar een SH turbo , een outback 3.0 en 3.6.
Mijn verstand heeft gewonnen en tot nu ben ik tevreden.
Argumenten:
Verbruik, wegenbelasting en verzekering en "last but not least": Een snellere auto vind je altijd op de autobahn in D....
Hoewel, voor het geld had ik het niet hoeven laten.
Met nadruk, mijn argumenten.
Jij kunt en mag andere hebben.
Benno
Ai'j 't wilt kuj alles zeg wie in Twente!