sufos schreef: ↑08 jul 2023 15:18
Misschien kan een beheerder het topic wel wijzigen in "Wat zou je wel willen rijden, als het geen Subaru was?"
Nu dekt het niet helemaal de lading, en zelf kan ik niks meer wijzigen
Ja, een beheerder kan het wijzigen.
Één titel per keer...
RAV4 plugin. Want: goedkoop op stroom voor de regionale ritten, trekt op als de brandweer, geraffineerde transmissie bestaande uit een planterai tandwielstelsel met mexhanische/electrische aandrijving en een generator, Toyota betrouwbaarheid, en cylinderkoppen die bereikbaar zijn.
"Niet betrouwbaar" is een stevig understatement.
Tijdens de Amsterdam Dakar Challenge reed er een XM mee. Zo'n beetje elke dag waren er problemen mee. En geen kleine dingen, maar onder meer een versnellingsbak die in Mauritanië moest worden vervangen (zie die maar eens te vinden in dat land!), vervanging van de radiateur, remproblemen etc.
jakkerma schreef: ↑20 mei 2024 09:42
Dat is dan uit de Prius geleend?
nagenoeg de complete hybrid systeem/accu komt van de Prius en is te vinden in nagenoeg alle "normale" Lexus en Toyota autos (pa's Lexus ct200h aandrijflijn is praktisch 1:1 uit te wisselen met de Prius en Corolla op wat kleine details na).
de SUV segment zal wrs wel dezelfde accu en e-motor hebben van de Prius maar mogelijk een sterkere bak?
Tsja, laatst een mitsubishi outlander 2.4 phev een weekeinde gehuurd, is een hele fijne auto met 4WD die mij erg goed past wat betreft woon-werk verkeer.
RAV4 phev leek mij ook wel wat maar staat op 1 in NL wat betreft meest gestolen auto.