Forester 2008 2.0 x SG5 (lpg3)

Zet hier je eigen auto te koop
Joostproost

Forester 2008 2.0 x SG5 (lpg3)

Bericht door Joostproost »

Ik biedt mijn Forester aan uit 2008, model 2005-2007. 2 liter X SG5 motor. heeft koprevisie gehad. (15.000 km geleden) Probleem van olie verbruik is opgelost, bleek de PCV klep te zijn. Vanwege fysieke omstandigheden lukt het me niet zelf problemen op te lossen. Is super leuke auto Goed onderhouden, nieuwe schijven en blokken, schakeld prima, loopt nu alleen op 3 poten. Dus moet je nog wel oplossen, neem even contact op. Heb secundaire lucht voorziening eraf gehaald en plaatjes ervoor. Kan zo software update krijgen om deze " niet zichtbaar" te maken (heb adres in midden van het land voor dit) .
Radio/cd speler met USB en DAB + radio , 2 nieuwe banden worden erbij geleverd, heb 4 nieuwe bobine's erbij (bleek het niet aan te liggen) , alle sensoren verder vervangen. Reserve wiel wordt er ook bijgeleverd (in de auto ligt nu gastank). Heeft 328000 totaal gelopen. Getinte achterramen. Werkende airco met nieuwe condensor. Afijn als er interesse is neem dan even contact op. Ik dacht aan €.3000,- maar laat maar horen of komt het zien. Hij is geschorst maar ik kan m evt bezorgen mits binnen redelijk bereik van Laren gld ( lochem).
Plaats reactie