Facebookgroep SH eigenaren

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Mike Boekelmans

Facebookgroep SH eigenaren

Bericht door Mike Boekelmans »

Beste leden,

Ik heb een Facebookgroep opgericht voor SH eigenaren, dit omdat de SH dun bezaaid is.

https://www.facebook.com/groups/9164247 ... group_link
Mrdjc

Re: Facebookgroep SH eigenaren

Bericht door Mrdjc »

Ik snap hem even niet, omdat het dun bezaaid is (En moeilijk mede-eigenaren te vinden neem ik aan?) ga je proberen mensen van een generalistisch platform (subaruforum.nl) weg te trekken naar een nog exclusievere met nog een kleinere gemeenschap...

Waarom vraag je Raph hier niet voor een SH sectie, lijkt mij logischer dat ze op een site zoals subaruforum.nl uitkomen dan een of andere feesboek groep die je niet kunt bekijken zonder een account aan te hoeven maken... ?
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
subfan

Bericht door subfan »

Hallo,

Geen idee hoeveel SH er rondrijden.
Mijn zoon heeft er 1 en hier in het dorp zijn er nog twee, althans ik zie ze af en toe.
Hoeveel van deze groep hebben er FB of willen dat.
Wij niet.
Buiten dat, veel techniek van een SH zit ook in andere modellen.
Mijn vraag is dus ook: waarom?

Benno
Ai'j 't wilt kuj alles zeg wie in Twente!
Gberk

Bericht door Gberk »

Op zich zijn sub-fora per model wel leuk. Maar heeft ook nadeel, veel techniek en oplossingen zijn breder inzetbaar dan alleen per model.
Auto: Subaru Forester S-Turbo 2002 (SF)
erichendri

Bericht door erichendri »

Op facebook is ook een subaru fans nederland groep.
Lijkt mij voldoende.

Eric
Mike Boekelmans

Bericht door Mike Boekelmans »

Leden, het is niet de bedoeling om hier mensen weg te trekken. Het kijkt me leuk om op Facebook (voor de mensen die het willen) ook een leuk groepje SH eigenaren bij elkaar te krijgen.
Laatbloeier

Bericht door Laatbloeier »

Gberk schreef: 14 mar 2024 16:25 Op zich zijn sub-fora per model wel leuk. Maar heeft ook nadeel, veel techniek en oplossingen zijn breder inzetbaar dan alleen per model.
Ik ben er juist erg blij mee dat dat hier op dit forum niet gedaan is, wel zo overzichtelijk. Eén van de redenen dat ik zelden op het SCN forum kom is de verdeling in honderden subcategorieën die ze daar gemaakt hebben.

En wat de SH-groep op feestboek betreft: Ik heb mijn account opgezegd na het Cambridge Analytica schandaal in 2016. Daarvoor had ik er al niet zoveel mee, dus een heel groot offer was het niet voor me :)
Plaats reactie