Verschillen kofferbak Legacy <2009 en >2009 m.b.t. hondenrek

Voor de overige technische zaken
Plaats reactie
Raoultn

Verschillen kofferbak Legacy <2009 en >2009 m.b.t. hondenrek

Bericht door Raoultn »

Beste Subaru liefhebbers,

Ik probeer een mooi passend hondenrek / bagage rek te vinden voor mijn subaru legacy touring/station 2006. Online heeft mijn voorkeur de rekken van https://www.travall.co.uk/media/pdf/TDG1182.pdf // http://hondenrekkenshop.nl/subaru/legac ... achterbank

Echter is dit van een modeljaar later (>2009). De foto's lijken veel belovend maar weet iemand van jullie of het past in de 2006? Op het internet kom ik niet makkelijk tegen hoe de achterbak veranderd is bij de wisseling van <2009 naar >2009.

Van Travall kreeg ik een zeer kort en generiek antwoord terug: "Alle rekken zijn model specifiek, koop alleen het exacte type". Ik betwijfel of dit daadwerkelijk zo nou neemt.

De hondenrekkenshop in Sittard is vanuit Rotterdam een aardig eindje rijden, vandaar eerst mijn vraag hier.

Raoul
sufos

Re: Verschillen kofferbak Legacy <2009 en >2009 m.b.t. hondenrek

Bericht door sufos »

2009 is toch een compleet andere auto :face-with-rolling-eyes:
Maar als jij zelf denkt dat het wel past, dan koop je er toch gewoon een. Terug sturen kan altijd nog.
Zelf zou ik het trouwens niet kopen, de fabrikant is duidelijk genoeg lijkt me.

Nog even de afbeelding bekeken maar lijkt zelfs niet eens op het model 2004-2008
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
SP-Boxer

Bericht door SP-Boxer »

Na 2009 is een beduidend grotere auto. Weinig kans dat dat past. En ja, ik heb een bagagerek en dat komt juist wel heel nauw qua montage en afsteunpunten.

Lijkt mij de gok dus niet waard.
"I feel Legacy"
Raoultn

Bericht door Raoultn »

Dank beide. Vooral de foto's op de rekken sites leken erg op mijn eigen wagen. Misschien zie ik wel wat ik wil zien. De feedback over de grootte en rek installatie en ervaring is waardevol. Dank!
Plaats reactie