Beste mensen, ben nieuw hier.... Zojuist een Forester 2019 (geen e boxer) gekocht. Eye sight natuurlijk met bijbehorende navigatie en camera's. Mis alleen enorm mijn Car Play. Heb al rondgekeken op Google maar zie veel aanbiedingen voor oudere modellen.
Waarschijnlijk is er over geschreven op dit forum maar kan dat niet zo snel terugvinden.
Is het mogelijk om Car Play in te bouwen bij een bona fide bedrijf (met behoud van functies natuurlijk) of is dit teveel gevraagd?
En mocht dit mogelijk zijn, kan iemand mij dan de weg wijzen in het oerwoud van de zoekmachines naar een betrouwbaar adres?
Hartelijk dank! Johan
Car Play Forester DJ5
-
Re: Car Play Forester DJ5
hoi!
heb de 2015 outback met eyesight en was dezelfde radio als jij hebt (ingebouwd met touchscreen).
er is een subaru app (starlink) waarmee je eea kan doen; ikzelf vond dit echter niet echt geslaagd (app om een app om een radio aan te sturen), dan is CarPlay (en was Android auto) gunstiger omdat er geen tussen-app zit.
eerlijkheidshalve, mijn instap model heeft geen navigatie, en ik gebruik *altijd* een usb kabel tussen de aux en de mobiel voor de navigatie. waarom kabel: geen storingen met bluetooth, en geen volume reductie omdat de iPhone de radio ziet als een headset en de max volume flink omlaag drukt. en laat ik nou net van een beetje gabber en oldskool techno houden

heb de 2015 outback met eyesight en was dezelfde radio als jij hebt (ingebouwd met touchscreen).
er is een subaru app (starlink) waarmee je eea kan doen; ikzelf vond dit echter niet echt geslaagd (app om een app om een radio aan te sturen), dan is CarPlay (en was Android auto) gunstiger omdat er geen tussen-app zit.
eerlijkheidshalve, mijn instap model heeft geen navigatie, en ik gebruik *altijd* een usb kabel tussen de aux en de mobiel voor de navigatie. waarom kabel: geen storingen met bluetooth, en geen volume reductie omdat de iPhone de radio ziet als een headset en de max volume flink omlaag drukt. en laat ik nou net van een beetje gabber en oldskool techno houden

Re: Car Play Forester DJ5
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Subaru is gestopt met Starlink.
Gr.Quikfit
Gr.Quikfit

Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen