Toen ik mijn outback kocht vorig jaar, wilde ik er meteen een double din touchscreen inbouwen. Helaas kwam ik er al snel achter dat de faceplate/fascia die ik hiervoor nodig had nogal duur was. Uiteindelijk ben ik gezwicht en heb ik onderstaande besteld uit Japan.
Nu is mijn Outback helaas overleden en ben ik overgegaan op Volvo. Is iemand hier nog op zoek?
2-din fascia Subaru Outback 2004 te koop
Re: 2-din fascia Subaru Outback 2004 te koop
Wat voor prijs heb je in gedachten?
AWD = All We'll Drive
Auto's: Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R, modeljaar 2007; Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i, modeljaar 2004
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Auto's: Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R, modeljaar 2007; Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i, modeljaar 2004
Tip: Uitleg over hoe afbeeldingen te plaatsen op dit forum
Overleden? Wat is er gebeurd met de Outback als ik zo vrij mag zijn 

aan de plek van het gaatje voor de alarm knop te zien, is dit voor outback met stuur rechts, of heb je dat aangepast?
Outback 2.5 Automaat, 2004 (Op LPG)
150 euro, maar meer mag ook

Zoals de meneer van de belgische wegenwacht het omschreef: "Le moteur est finit. Le piston est [ontploffingsgeluid]"
Tijdens de vakantie begon hij te rammelen. Ik ben toen van de snelweg gegaan en toen bleek de drijfstang gebroken te zijn.
Klopt. Hij is inderdaad ontworpen voor auto's met het stuur rechts, maar dat maakt niet uit. Ik heb alleen een klein stukje plastic moeten wegslijpen om ruimte te maken voor de knop voor alarmlichten.
dat ziet er netjes uit.
Outback 2.5 Automaat, 2004 (Op LPG)
Past helaas niet in een Legacy 2