Asfstandsbediening sleutelhanger

Onderdelen of auto's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Armand
Berichten: 82
Lid geworden op: 02 nov 2019 08:56

Asfstandsbediening sleutelhanger

Bericht door Armand »

Ik zoek een vervangende sleutelhanger/afstandsbediening voor mijn Legacy BG uit 1998 maar met een boordcomputer van 1997
Gebruikersavatar
Armand
Berichten: 82
Lid geworden op: 02 nov 2019 08:56

Re: Asfstandsbediening sleutelhanger

Bericht door Armand »

Niemand een idee?
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Asfstandsbediening sleutelhanger

Bericht door Raph »

Probeer het eens via https://www.schoenservicebuijs.nl/sleutelservice/ .
Buijs heeft een fysieke winkel in Zwijndrecht en volgens de informatie op de website kunnen ze een sleutel met afstandsbediening van een Legacy III dupliceren.

Onlangs was ik m'n reservesleutel kwijt en wilde ik er daar een laten bijmaken. Net op tijd vond ik de sleutel terug. Dus ikzelf heb geen ervaring met Buijs anders dan contact via e-mail. Dat verliep prettig en snel:
Wij kunnen er in principe een nieuwe sleutel met afstandsbediening voor uw auto bij maken, maar de afstandsbediening is nogal lastig om die te programmeren. De totale kosten hiervan zijn €149,= en is zonder afspraak klaar terwijl u wacht of winkelt.

Want wij zijn gevestigd in een overdekt winkelcentrum met ca. 90 winkels en waar het gratis parkeren is.

U kunt hiervoor zonder afspraak terecht van dinsdag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot en met 16:00 uur.

Belangrijk: het is belangrijk dat u de auto en alle werkende sleutels meeneemt.

Ps. Navigatie instellen op Wadden. Dat is een parkeerterrein bij de ingang van Scapino en Multivlaai en dat is dichtste bij onze winkel. Als u dan daar het winkelcentrum inloopt en linksaf gaat dan ziet u ons na ca. 30 meter aan de rechterkant.
Gebruikersavatar
Mrdjc
Berichten: 911
Lid geworden op: 12 jan 2015 19:57

Re: Asfstandsbediening sleutelhanger

Bericht door Mrdjc »

Gen III is een raar iets gezien er een overgang is van JECS electronica naar DENSO (Ik geloof 2001)
Dikke kans dat het dus om de DENSO unit gaat.

Kunt het allicht vragen en foto's sturen of iets.

Als hij inderdaad geen JECS doet, dan helaas .. het is een heel specifiek iets om te kunnen klonen waarvan de markt momenteel bijna niet meer bestaat.

Mogelijk dat er iemand oudere Nissan sleutels en afstandsbedieningen adverteert, die zouden van dezelfde leverancier moeten zijn. (Voor 2001)
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
Gebruikersavatar
subfan
Berichten: 556
Lid geworden op: 18 jan 2021 22:28

Re: Asfstandsbediening sleutelhanger

Bericht door subfan »

https://www.keyprof.com/

Bestaat al jaren, is bekend in de oldtimer / klassiekerwereld.
Zat vroeger in 074 Hengelo maar nu bij mij net over de grens in Gronau.

Benno
Ai'j 't wilt kuj alles zeg wie in Twente!
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Asfstandsbediening sleutelhanger

Bericht door boswachterfan »

Ja, die stond vroeger op Vehikel! Sleutelprof Loek.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Plaats reactie