klachtafhandeling

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Buelltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2022 16:39

klachtafhandeling

Bericht door Buelltje »

Beste forumleden,

Ik heb onlangs een klacht ingediend bij Subaru omdat mijn spiegels vastvriezen in het spiegelhuis en daardoor het kantelen bij achteruitrijden niet werkt. Het motortje begint dan te ratelen. Helaas kan de dealer hier niet aan doen dus ik heb Subaru.nl gemaild. Helaas reageren zij niet. Is dit ook jullie ervaring ?
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: klachtafhandeling

Bericht door sufos »

Ik heb hier geen ervaring mee maar de dealer maakt zich er wel erg makkelijk van af. Jij hebt een (terechte) klacht en dan zou de dealer dat moeten oplossen en je niet moeten doorverwijzen naar de importeur. Volgens mij zou de dealer dit zelf moeten oplossen met de Subaru Nederland (al dan niet samen met de dealer).
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: klachtafhandeling

Bericht door quikfit »

Kan wel een paar dagen duren voordat je antwoord krijgt van Subaru.nl
Die gaan ook eerst info inwinnen bij de dealer(mits die info door jou is verstrekt).
Als ze horen te kantelen zou ik ook willen dat het gewoon werkt...misschien wat wd40 o.i.d. op het mechaniek laten spuiten zodat het niet bevriest!?

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: klachtafhandeling

Bericht door SP-Boxer »

Mijn ervaring is dat ze vaak wel reageren op een eerste mail, maar zodra je daarop nog reageert met aanvullende vragen, dat het dan stil blijft.
Geen idee hoe het met andere importeurs is, maar van die van Subaru heb ik niet zo'n hoge pet op. Ben bang dat je toch bent aangewezen om de behulpzaamheid van de dealer.
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
FerXXL2007
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 nov 2020 16:38

Re: klachtafhandeling

Bericht door FerXXL2007 »

Beetje laat, maar als je nu eerst de spiegelverwarming aanzet zodat het ontdooit ?
Hoe is het afgelopen ?
Plaats reactie