Subaru Forester 2.0turbo XT

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Subaru Forester 2.0turbo XT

Bericht door erichendri »

Ja, maar er zijn meer uitlaat boeren in NL die dit doen.
Neem wel de grootste demper want warm gereden worden ze luider en na verloop van tijd, als de staalwol eruit is ook.

Eric
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Subaru Forester 2.0turbo XT

Bericht door aze2000 »

Kristiaan schreef: 31 mar 2021 11:53
aze2000 schreef:klinkt goed,,

orginele dak spoiler staat altijd erg goed,, maar in mijn menig dan ook alleen de originele.
Qua geluid zou ik een H&S aanraden, die kun je laten plaatsen bij AR-Performance en zou dan gelijk een lege uppipe en bovendeel downpipe laten doen,,
doet wonderen voor je turbo spoelt veel beter op.
Ik ben lang opzoek geweest naar een leuke demper die de boxer mooi laat horen maar meer dan dat niet,, hou niet van die luide pijpen dus zou deze echt aanraden.
Uiteraard kun je altijd m komen luisteren of ik kan je een filmpje sturen.

Ook de achter ramen heb ik laten tinten en dan ziet hij er ook gelijk niet meer zo uit als een bejaarde auto ;)

En een kuurtje bij EMS is altijd een enorme aanwinst met deze motoren weet niet of je een automaat hebt anders heb ik nog een super turbo liggen die je er zo op kunt zetten en dan pak je zn 300+ aan pk, wie wil dat niet,,, geweldig :)
thanks voor je advies! Ik vind via Google een filmpje van h&s van AR performance op een Forester. Dat klinkt nou niet als 'een beetje geluid' :). Als jij die van jou op film hebt staan ben ik wel nieuwsgierig ja! AR zit wel redelijk bij mij in de buurt dus dat zou goed uitkomen.

Heb jij de originele dakspoiler gewoon bij Subaru zelf besteld? Ze zijn lastig te vinden online, zeker met keuze van kleur.


Ik heb een automaat, als ik toe ben aan een super turbo stuur ik je een berichtje :)

H & S is een mooie demper die iedereen om je heen ook mooi vind,,,, persoonlijk hou ik niet van die herrie bakken.

AR performance is denk ik een goed adres er voor ,,

ik heb net een TD04 laten reviseren en die gaat er binnenkort op en hou je zeker op de hoogte van mijn ervaring er mee..
Groet Robert
Gebruikersavatar
Kristiaan
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 jan 2021 22:03

Re: Subaru Forester 2.0turbo XT

Bericht door Kristiaan »

aze2000 schreef: 06 feb 2022 14:42
Kristiaan schreef: 31 mar 2021 11:53
aze2000 schreef:klinkt goed,,

orginele dak spoiler staat altijd erg goed,, maar in mijn menig dan ook alleen de originele.
Qua geluid zou ik een H&S aanraden, die kun je laten plaatsen bij AR-Performance en zou dan gelijk een lege uppipe en bovendeel downpipe laten doen,,
doet wonderen voor je turbo spoelt veel beter op.
Ik ben lang opzoek geweest naar een leuke demper die de boxer mooi laat horen maar meer dan dat niet,, hou niet van die luide pijpen dus zou deze echt aanraden.
Uiteraard kun je altijd m komen luisteren of ik kan je een filmpje sturen.

Ook de achter ramen heb ik laten tinten en dan ziet hij er ook gelijk niet meer zo uit als een bejaarde auto ;)

En een kuurtje bij EMS is altijd een enorme aanwinst met deze motoren weet niet of je een automaat hebt anders heb ik nog een super turbo liggen die je er zo op kunt zetten en dan pak je zn 300+ aan pk, wie wil dat niet,,, geweldig :)
thanks voor je advies! Ik vind via Google een filmpje van h&s van AR performance op een Forester. Dat klinkt nou niet als 'een beetje geluid' :). Als jij die van jou op film hebt staan ben ik wel nieuwsgierig ja! AR zit wel redelijk bij mij in de buurt dus dat zou goed uitkomen.

Heb jij de originele dakspoiler gewoon bij Subaru zelf besteld? Ze zijn lastig te vinden online, zeker met keuze van kleur.


Ik heb een automaat, als ik toe ben aan een super turbo stuur ik je een berichtje :)

H & S is een mooie demper die iedereen om je heen ook mooi vind,,,, persoonlijk hou ik niet van die herrie bakken.

AR performance is denk ik een goed adres er voor ,,

ik heb net een TD04 laten reviseren en die gaat er binnenkort op en hou je zeker op de hoogte van mijn ervaring er mee..
Klinkt goed :). Heb je toevallig een filmpje met goede audio van jouw H & S demper?
Gebruikersavatar
Kristiaan
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 jan 2021 22:03

Re: Subaru Forester 2.0turbo XT

Bericht door Kristiaan »

Ik heb ondertussen contact gehad met AR, ze leveren H&S niet meer door de Brexit en doen niks meer voor Subaru...
Gebruikersavatar
Mrdjc
Berichten: 911
Lid geworden op: 12 jan 2015 19:57

Re: Subaru Forester 2.0turbo XT

Bericht door Mrdjc »

Dan vraag je toch even wat het bij de leverancier zelf kost, zonder tussenpersoon ;-)

https://www.haywardandscott.com/subaru/ ... r-sti.html
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Subaru Forester 2.0turbo XT

Bericht door aze2000 »

Kristiaan schreef: 22 feb 2022 08:09 Ik heb ondertussen contact gehad met AR, ze leveren H&S niet meer door de Brexit en doen niks meer voor Subaru...
Dat meen je niet,,, nou wat een onzin,, Brexit of niet,,, ik blijf gewoon materiaal bestellen al is het alleen al om die achterlijke EU te dwarsbomen :lol: .

Maar goed daar heb jij je demper niet mee,, maar zoals aangegeven even gewoon rechtstreeks daar proberen te bestellen,, of anders op Ebay daarin ze vast te bestellen,,,, ben er zelf nog zeer tevreden over..

je kunt me altijd even een pb sturen voor wat foto / film materiaal
Groet Robert
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Subaru Forester 2.0turbo XT

Bericht door aze2000 »

En hoe staan de zaken er voor? al weer een beetje veder gekomen met je boswachter?
Groet Robert
Gebruikersavatar
aze2000
Berichten: 684
Lid geworden op: 18 apr 2019 21:07

Re: Subaru Forester 2.0turbo XT

Bericht door aze2000 »

Kristiaan schreef: 31 mar 2021 11:53
aze2000 schreef:klinkt goed,,

orginele dak spoiler staat altijd erg goed,, maar in mijn menig dan ook alleen de originele.
Qua geluid zou ik een H&S aanraden, die kun je laten plaatsen bij AR-Performance en zou dan gelijk een lege uppipe en bovendeel downpipe laten doen,,
doet wonderen voor je turbo spoelt veel beter op.
Ik ben lang opzoek geweest naar een leuke demper die de boxer mooi laat horen maar meer dan dat niet,, hou niet van die luide pijpen dus zou deze echt aanraden.
Uiteraard kun je altijd m komen luisteren of ik kan je een filmpje sturen.

Ook de achter ramen heb ik laten tinten en dan ziet hij er ook gelijk niet meer zo uit als een bejaarde auto ;)

En een kuurtje bij EMS is altijd een enorme aanwinst met deze motoren weet niet of je een automaat hebt anders heb ik nog een super turbo liggen die je er zo op kunt zetten en dan pak je zn 300+ aan pk, wie wil dat niet,,, geweldig :)
thanks voor je advies! Ik vind via Google een filmpje van h&s van AR performance op een Forester. Dat klinkt nou niet als 'een beetje geluid' :). Als jij die van jou op film hebt staan ben ik wel nieuwsgierig ja! AR zit wel redelijk bij mij in de buurt dus dat zou goed uitkomen.

Heb jij de originele dakspoiler gewoon bij Subaru zelf besteld? Ze zijn lastig te vinden online, zeker met keuze van kleur.


Ik heb een automaat, als ik toe ben aan een super turbo stuur ik je een berichtje :)


ik zal eens kijken of ik een goed filmpje kan sturen,,, uiteraard krijg je iets meer geluid dan daarvoor, maar met een H&S is dat echt wel goed te doen,, en blijft hij warm klinken en zeker niet luid.

de oem dakspoiler heb ik uit Rusland laten komen, maar Elnur die zit ook bij de suabru club,, pb me even om in de app groep te komen dat is zo i zo erg leerzaam die heeft er nog een aantal liggen zag ik,, ook op fb is de club te vinden.

ik heb ook een automaat en als je wat nuttige upgrade wilt laat het me maar weten ..
Groet Robert
Plaats reactie