Voor de rally liefhebber is het jammer dat de pre-facelift hier nooit als turbo is geleverd. Maar deze post-facelift wordt regelmatig omgebouwd naar pre-facelift.
Dit model is altijd zeldzaam geweest, in NL zijn er enkele tientallen verkocht (vergelijkbaar met de SVX). Vergeet ook niet dat deze auto in 1992 iets van 72/73 duizend gulden kostte. Het model eronder (de 2.2GX) was met 45 duizend gulden fors goedkoper.
Toen ik net begon met autorijden, en de eerste jaren daarna, kon je geen liefhebber vinden voor deze auto en dus werden ze zo nu en dan voor weinig verkocht. Vaak ook gesloopt voor de motor.
Sinds ik mijn laatste heb gekocht in 2013 zijn de prijzen flink gestegen, om nog maar te zwijgen over de onderdelen voor deze auto's. Diverse delen zijn nieuw niet meer verkrijgbaar en kosten tweedehands nu de hoofdprijs...
Denk dat de mijne nu zo'n 3 á 4x meer waard is dan nog geen 10 jaar geleden, gekkenwerk