Nieuw op dit forum en wat een fijne plek om me goed in te lezen! Dank aan alle actieve leden.
Voor lente/zomer 2023 hebben wij de wens om met een Forester en daktent op avontuur te gaan. Alleen zowel de daktent als de Forester zijn er nog niet.
Aangezien we nog volop genieten van zomer 2022, hebben we nog geen enkele haast met het vinden van onze toekomstig Forester. Ik ben de bekende sites aan het afstruinen, me aan het inlezen op dit forum en Youtube-filmpjes aan het bekijken.
Graag deel ik met jullie onze ideale Forester. Mochten jullie tips of opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag. Gezien de tijd die we nog hebben houden we zo lang mogelijk vast aan ons ideaalplaatje...naar mate de tijd vordert zullen we wellicht minder kritisch worden

Ook zie ik een groot verschil tussen koerslijstprijzen en de prijzen op de markt. Wat zou jullie inschatting zijn qua prijs voor onderstaande?
-Forester SG, voorkeur 2002-2005 voor de facelift
-Handgeschakeld
-<180.000 km
-Geen dakraam (zwak punt heb ik geleerd op dit forum (en mogelijk verzwakking dakconstructie voor de daktent?))
-Cruisecontrol
-Groen
-Volledige onderhoudsgeschiedenis aanwezig/onderhoud gedaan
-2.0 benzine, geen lpg en ook geen turbo