afdekkapje dakrail legacy BP

Onderdelen of auto's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
soeb
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 dec 2020 00:32

afdekkapje dakrail legacy BP

Bericht door soeb »

Wie heeft er één of weet hoe er aan te komen?
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: afdekkapje dakrail legacy BP

Bericht door Raph »

Op het terrein van Van Deijne in Volkel staan enkele Lecacy stationwagens van de vierde generatie op elkaar gestapeld. De laatste keer dat ik er was zaten die afdekkapjes er nog op, maar omdat ze gestapeld waren kon ik er niet goed bij. De afdekkapjes zijn links en rechts verschillend, op welke plek ontbreekt het kapje?

Voor mijn auto (modeljaar 2007) is het onderdeelnummer voor het rechter afdekkapje 91067AG000 (code 91067U) en voor het linker afdekkapje 91067AG010 (code 91067V). Nadat je op https://partsouq.com/en/ de VIN-code van je voertuig hebt opgegeven kun je ze vinden via de volgende links: OUTER ACCESSORIES > 915-01: MOLDING.
Directe links: https://partsouq.com/search/search?q=91067AG000 en https://partsouq.com/search/search?q=91067AG010. Helaas zijn ze niet op voorraad.

In Litouwen is een tweedehands setje te koop: https://rrr.lt/en/search?q=91067AG000.
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: afdekkapje dakrail legacy BP

Bericht door SP-Boxer »

Ik heb ooit zo’n kapje nieuw besteld voor een tientje ofzo.
Denk er aan dat er 2 kleuren zijn, zilver en een donkerdere tint zilver!
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
soeb
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 dec 2020 00:32

Re: afdekkapje dakrail legacy BP

Bericht door soeb »

Dank Raph en SP-Boxer. Re achter ontbreekt. Volkel is zo'n 1,5 uur rijden bij mij vandaan😔 Ik zal eens op de links drukken 👍😃
Gebruikersavatar
soeb
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 dec 2020 00:32

Re: afdekkapje dakrail legacy BP

Bericht door soeb »

De kapjes uit Litouwen kosten €15 voor alle 4. Verzenden echter €96,80😡 Even verder kijken.
Ik heb een mailtje naar Deyne en een paar andere bedrijven gestuurd.
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: afdekkapje dakrail legacy BP

Bericht door erichendri »

Gewoon bij de dealer bestellen als ze maar een 10tje kosten zoals Marcel schreef.

Eric
Gebruikersavatar
soeb
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 dec 2020 00:32

Re: afdekkapje dakrail legacy BP

Bericht door soeb »

Geen dealer meer in Roosendaal sinds 31-12 20121 dus moet even kijken. Het is trouwens niet voor het eerst dat er hier een Subaru dealer verdwijnt .De vorige was Jan Evers waar ik mijn Outback 2.5 nieuw heb gekocht. Helaas na zo'n 100k km en 9 jaar problemen met de automaat en /of tussenbak. Kostte mij €4500 bij Autrans in Tilburg ( ga ik nooit en te never ooit meer naartoe!) zonder oplossing 😡omdat er hier geen dealer was en de importeur geen verantwoordelijkheid erkende. Outback voor veuls te weinig ingeruild op een Mits.Outb. PHEV 5-SPX-04, nieuw met aantrekkelijke fiscale maar zeker ook technische voordelen!.(2013 geloof ik Instyle wit leer trekhaak afneembaar LED driving lights voor en achter spoilers en nog een paar dingen die ik ben vergeten. Degeen die hem gekocht heeft voor zoveel meer van die handelaar heeft er een toppertje aan!) Ontzettend onderschatte en verguisde auto door vooral afgunstige lieden die zich er geen konden veroorloven. Azijnzeikers. Na 5 jaar (2019) node verkocht. (einde fiscale periode😔) weer voor veuls te weinig een kleine €18000 terwijl ik er 5 jaar eerder een zo'n €50000 voor had neergeteld. Maar that's live . Heb nu sindsdien een Kona Electric, voor eenzelfde bedrag , waar ik ook super tevreden mee ben.
Maar wat is die na de voorstoelen fucking klein! 90% van de tijd hebben we die ruimte niet nodig maar de overige 10% mis je dat. Actieradius meer dan voldoende , service en nazorg prima! 2 weken geleden een nieuwe accu gekregen omdat de oude mogelijk problemen zou kunnen geven. Maar willen mijn 2 zoons een keer meer , zeker met bagage , dan is er een serieus probleem aangaande beschikbare ruimte.. Met ons tweeën ,wat >90% tegenwoordig het geval is, geen enkel probleem😃
Dus heb je meer ruimte nodig met dezelfde ruime actieradius nodig? Kia E Niro !
je hebt wel een laadmogelijkheid thuis nodig! Ik heb sinds sept 2019 maar 1 keer "buitenshuis "hoeven te laden en achteraf was dat eigenlijk niet eens nodig geweest.
Die van mij doet nog 1 fase laden , dus wel een dingetje om op te letten! Trager!
Plaats reactie