inloggen

Commentaar, feedback, suggesties en ideëen
Plaats reactie
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

inloggen

Bericht door DucATIRadeon »

bij fora kun je kiezen ingelogd te blijven.
sinds de update van dit forum heb ik zeer regelmatig dat ik opnieuw moet inloggen, soms wel 2x.
alle forum koekjes verwijderd, MacBook Pro zelfs opnieuw opgestart en nog steeds tot soms 2x moeten aanmelden.

MacOS 11.6.4
Safari 15.3
forum style Absolution (ook "COLON" zichtbaar bij de meeste regels)
Gebruikersavatar
Mrdjc
Berichten: 911
Lid geworden op: 12 jan 2015 19:57

Re: inloggen

Bericht door Mrdjc »

Bij mij stond het vinkje uit "Onthoud mij" ... vond het ook verwarrend.
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: inloggen

Bericht door DucATIRadeon »

stond bij mij ook altijd aangevinkt, maar toch iedere keer moet ik opnieuw inloggen sinds de update...
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: inloggen

Bericht door Raph »

DucATIRadeon schreef: 22 mar 2022 09:49 bij fora kun je kiezen ingelogd te blijven.
sinds de update van dit forum heb ik zeer regelmatig dat ik opnieuw moet inloggen, soms wel 2x.
alle forum koekjes verwijderd, MacBook Pro zelfs opnieuw opgestart en nog steeds tot soms 2x moeten aanmelden.

MacOS 11.6.4
Safari 15.3
forum style Absolution (ook "COLON" zichtbaar bij de meeste regels)
Wat DucATIRadeon beschrijft, daar heb ik geen last van.
Bij mij gebeurt het sporadisch dat ik opnieuw moet inloggen; vergelijkbaar met andere websites waar ik ben ingelogd.
Het 'COLON'-probleem kan hopelijk binnenkort worden opgelost, als het Nederlandse taalpakket van versie 3.3.7 beschikbaar komt op pagina https://www.phpbb.nl/forums/downloads.
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2408
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: inloggen

Bericht door boswachterfan »

Op de laptop hoef ik hier nooit opnieuw in te loggen. Op de telefoon af en toe. Bij een ander forum, dat ook met dit systeem draait, moet dat veel vaker. Voor mijn gevoel als ik uit de wifi ben geweest en weer terug kom.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
Laatbloeier
Berichten: 139
Lid geworden op: 29 mar 2021 20:35

Re: inloggen

Bericht door Laatbloeier »

Hier ook geen probleem (Firefox op Linux, Windows en mobiel), hooguit ééns per maand een keer opnieuw inloggen. Na de update ook niet eens.

Ik was wel even 'mijn' thema kwijt na de update trouwens (CleanSilver), maar dat was ook snel gefikst.

Lijkt me vooral interessant of er meer Safari-gebruikers zijn met hetzelfde probleem.
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: inloggen

Bericht door DucATIRadeon »

Laatbloeier schreef: 23 mar 2022 10:49 Lijkt me vooral interessant of er meer Safari-gebruikers zijn met hetzelfde probleem.
mee eens!
ik wijk nogal af van alles om mij heen (subaru, apple, Ducati paralleltwin, Royal Enfield) denk jullie ook wel op auto front.

vandaar dat ik er bij vermeld heb de Safari als MacOS versies.

PS: er zijn dagen dat het wel goed gaat, als vanochtend. maar gisteren was het al 2x dat ik opnieuw moest inloggen...

ben benieuwd!
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: inloggen

Bericht door DucATIRadeon »

er is wel iets veranderd, sinds gisteren "slechts" 1x hoeven inloggen...
Plaats reactie