Vreemde teksten.

Commentaar, feedback, suggesties en ideëen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Vreemde teksten.

Bericht door quikfit »

De laatste tijd zie ik allemaal vreemde teksten her en der op het forum,zoals;

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2107: sprintf(): Too few arguments

COLON

NOTIFICATIONS_POST

NOTIFICATIONS_REFERENCE

Ik gebruik de absolution style by the way... ;)

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Vreemde teksten.

Bericht door Raph »

Ik zie het. De reden is dat de website een paar dagen geleden automatisch is geüpdatet; van versie 3.3.5 naar versie 3.3.7. Vertaalbestanden lijken te zijn overschreven. Dus ik moet vandaag aan de bak...
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Vreemde teksten.

Bericht door Raph »

Raph schreef: 20 mar 2022 10:28 Ik zie het. De reden is dat de website automatisch is geüpdatet; van versie 3.3.5 naar versie 3.3.7. Vertaalbestanden blijken te zijn overschreven. Dus ik moet vandaag aan de bak...
UPDATE:
Inmiddels wat meer informatie ingewonnen. Op het Nederlandstalige forum phpBB.nl is over de update van de forumsoftware een artikel verschenen: phpBB 3.3.7 uitgebracht.

Over het taalbestand wordt geschreven:
"De pakketten om deze versies te downloaden samen met de Nederlandse vertaling zullen zeer binnenkort op onze Downloads pagina beschikbaar worden. Wanneer dit het geval is zullen wij dat laten weten middels een reactie op dit bericht."
Nog even afwachten dus...
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Vreemde teksten.

Bericht door sufos »

Is met de nieuwe update ook een "styleCOLON" verdwenen? Die ik gebruikte zie ik niet meer....
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Vreemde teksten.

Bericht door Raph »

sufos schreef: 21 mar 2022 13:35 Is met de nieuwe update ook een "styleCOLON" verdwenen? Die ik gebruikte zie ik niet meer....
Welke stijl was dat?
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Vreemde teksten.

Bericht door sufos »

Goeie vraag...want dat is juist niet meer zichtbaar :mrgreen: , dacht iets van prosilver....
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Vreemde teksten.

Bericht door Raph »

sufos schreef: 21 mar 2022 20:21Goeie vraag...want dat is juist niet meer zichtbaar :mrgreen: , dacht iets van prosilver....
Even gecheckt. Prosilver is weer beschikbaar.
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Vreemde teksten.

Bericht door sufos »

Toppie, voel me gelijk weer "thuis" ;)
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Vreemde teksten.

Bericht door hummie »

Wat mij opviel. Ik heb op de pc een ander menu (met de hier genoemde vreemde teksten) terwijl ik op mijn mobiel nog gewoon het bekende menu heb. Worden daar dan twee verschillende forumstijlen gebruikt?
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Vreemde teksten.

Bericht door Raph »

Vanavond heb ik een poging gewaagd om van de vreemde teksten af te komen. Het lijkt te zijn gelukt; alles ziet er weer normaal uit. In geval iemand nog iets vreemds tegenkomt, laat me dan weten wat het is en waar het voorkomt.

@Hummie: De stijl wordt door de forumsoftware bewaard. Dus als je de stijl verandert op je PC en je gaat vervolgens naar je mobiel, dan zou dezelfde stijl als op de PC gebruikt moeten worden.
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Vreemde teksten.

Bericht door hummie »

En dat was dus niet. Ik had op de pc de 'COLON' foutjes en zo. En op mijn mobiel niet. En dat al zolang als dit topic loopt.
Beiden firefox.

(ps, ik ben bekend met forums bouwen en beheren op design niveau met php en sql, waaronder PHPBB, dus weet hoe het onder de motorkap draait)
Raph schreef: 26 mar 2022 21:49 Vanavond heb ik een poging gewaagd om van de vreemde teksten af te komen. Het lijkt te zijn gelukt; alles ziet er weer normaal uit. In geval iemand nog iets vreemds tegenkomt, laat me dan weten wat het is en waar het voorkomt.
Wat ik nu zie succesvol. :dance: Fijn en bedankt voor de moeite :okeee: (ook bekend met hoeveel tijd in zulke probleemoplossingen gaat zitten)
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Vreemde teksten.

Bericht door Raph »

hummie schreef: 27 mar 2022 01:10 En dat was dus niet. Ik had op de pc de 'COLON' foutjes en zo. En op mijn mobiel niet. En dat al zolang als dit topic loopt.
Beiden firefox.
Dat is bijzonder. Het enige dat ik als verklaring kan bedenken is dat de cache-instellingen op je mobiel anders zijn ingesteld dan op je PC. Maar dat verklaart niet waarom je op je PC wel 'COLON' zag en op je mobiel niet.

Misschien heeft Subaruforumlid Gberk hier een verklaring voor; die heeft veel ervaring met (verschillen in) browsergedrag.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Vreemde teksten.

Bericht door quikfit »

Het ziet ernaar uit dat de site ''een beurtje'' heeft gehad. :clap:

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Vreemde teksten.

Bericht door hummie »

Raph schreef: 27 mar 2022 09:21 Dat is bijzonder. Het enige dat ik als verklaring kan bedenken is dat de cache-instellingen op je mobiel anders zijn ingesteld dan op je PC. Maar dat verklaart niet waarom je op je PC wel 'COLON' zag en op je mobiel niet.

Misschien heeft Subaruforumlid Gberk hier een verklaring voor; die heeft veel ervaring met (verschillen in) browsergedrag.
Ja ik vond het ook bijzonder. Cache geloof ik niet zo want dat leeg ik regelmatig. Op mijn foon na elk gebruik, en juist die was goed voordat hier vermeldt werd dat het opgelost was en het probleem nog speelde. Ja vreemd idd, vond ik ook al. Zal misschien toch zitten in een klein verschilletje tussen de mobiele en pc versie?

Steek er ook maar geen tijd meer in. Het is nu allebei weer goed, dus boeien. :okeee:
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Vreemde teksten.

Bericht door sufos »

Is er onlangs weer een update geweest? Mijn normaal gebruikte "stijl" is wederom verdwenen, betreft Prosilver.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Vreemde teksten.

Bericht door Raph »

sufos schreef: 01 nov 2023 21:17 Is er onlangs weer een update geweest? Mijn normaal gebruikte "stijl" is wederom verdwenen, betreft Prosilver.
Geen update, wel is een thema tijdelijk uitgeschakeld en daarna per ongeluk niet meer ingeschakeld. Inmiddels is Prosilver weer beschikbaar.
Plaats reactie