Beginpost aanpassen

Commentaar, feedback, suggesties en ideëen
Plaats reactie
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Beginpost aanpassen

Bericht door *thomas* »

Hallo allen

Vroeger (toen alles beter was ;) ) kon je de beginpost van een draadje aanpassen. Nu heb ik gemerkt dat dat niet meer kan. Vind het soms handig om bijvoorbeeld bij verkoop info toe te voegen of in een voorsteldraadje wat info aan te passen/toe te voegen. Is dat iets wat makkelijk kan worden opgelost?

Bedankt

T.
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Beginpost aanpassen

Bericht door Raph »

Ik ga uitzoeken of/hoe/waar dat kan worden aangepast.
Gebruikersavatar
Laatbloeier
Berichten: 139
Lid geworden op: 29 mar 2021 20:35

Re: Beginpost aanpassen

Bericht door Laatbloeier »

Hoi, zou dit inmiddels weer mogelijk moeten zijn? Ik wilde net de beginpost van mijn voorsteltopic aanpassen en dat ging niet.
Toen ik dat topic net gestart was kon ik het wel aanpassen, zit er soms een timer op o.i.d.?

Thx!
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Beginpost aanpassen

Bericht door Raph »

Ja, dat zit er op. Stond op 24 uur. Heb het net uitgeschakeld. Het is trouwens niet wenselijk om het verloop van een discussie met terugwerkende kracht aan te passen. Gebruik het dus met mate. En op plaatsen waar het echt iets toevoegt.
Gebruikersavatar
sufos
Berichten: 1278
Lid geworden op: 16 apr 2014 18:11

Re: Beginpost aanpassen

Bericht door sufos »

Mijn ervaring met een ander forum is dat het prima werkt.
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero
Gebruikersavatar
Laatbloeier
Berichten: 139
Lid geworden op: 29 mar 2021 20:35

Re: Beginpost aanpassen

Bericht door Laatbloeier »

Raph schreef: 23 mar 2022 19:09 Ja, dat zit er op. Stond op 24 uur. Heb het net uitgeschakeld. Het is trouwens niet wenselijk om het verloop van een discussie met terugwerkende kracht aan te passen. Gebruik het dus met mate. En op plaatsen waar het echt iets toevoegt.
Top, het werkt :okeee:

Heb er zelf op andere fora ook zelden problemen mee gezien. Op een forum waar ik een tijdje gemodereerd heb was één keer iemand die het na een 'forumruzie' nodig vond om al zijn eigen posts te gaan verwijderen, maar die had na die actie geen account meer :naughty:

Maar we zijn hier allemaal redelijke mensen toch? Ik vind de sfeer hier over het algemeen uitstekend in elk geval.
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Beginpost aanpassen

Bericht door SP-Boxer »

Eigenlijk is de enige plaats waar dit wenselijk is een eigen voorsteltopic of projecttopic. Zo kun je een update in je titel verwerken.
Ook is het voor moderaters makkelijk als je bij een te koop of gezocht topic in de titel zet dat "het" gelukt is, dan zien deze sneller dat hier een slotje op kan.

Voor de rest van het forum lijkt het mij niet nodig.
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Laatbloeier
Berichten: 139
Lid geworden op: 29 mar 2021 20:35

Re: Beginpost aanpassen

Bericht door Laatbloeier »

Eens, het zou wat mij betreft prima zijn als je alleen je beginpost aan zou kunnen passen en reacties niet (of na verloop van tijd niet meer).

Het forum wat ik (mee)beheerde draaide op Drupal, daar kon dat volgens mij, maar geen idee of phpBB die mogelijkheid ook biedt.

Overigens was dat Drupalforum verder een behoorlijke draak om te beheren, maar dat terzijde.
Gebruikersavatar
Raph
Berichten: 1447
Lid geworden op: 13 dec 2018 23:24

Re: Beginpost aanpassen

Bericht door Raph »

Laatbloeier schreef: 24 mar 2022 13:56 Eens, het zou wat mij betreft prima zijn als je alleen je beginpost aan zou kunnen passen en reacties niet (of na verloop van tijd niet meer).

Het forum wat ik (mee)beheerde draaide op Drupal, daar kon dat volgens mij, maar geen idee of phpBB die mogelijkheid ook biedt.

Overigens was dat Drupalforum verder een behoorlijke draak om te beheren, maar dat terzijde.
De optie om alleen de beginpost te kunnen aanpassen is in phpBB, de software waarop het Subaruforum draait, helaas niet beschikbaar. Uit de informatie op https://www.phpbb.com/customise/db/exte ... tpostedit/ blijkt dat die functie er wel is geweest. Jammer genoeg is de meest recente versie van FirstPostEdit in 2016 gepubliceerd. Die versie is niet compatibel met de huidige versie van phpBB, 3.3.7.
Plaats reactie