Subaru Forester 2.0 S-Turbo (1999)

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
Elouise
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2020 23:23

Subaru Forester 2.0 S-Turbo (1999)

Bericht door Elouise »

Het is helaas een project waar ik tot mijn spijt niet meer aan toe kom, inmiddels staat hij al een jaar geschorst op eigen terrein en is het tijd voor een nieuwe eigenaar.

Subaru Forester 2.0 S Turbo
Bouwjaar juni 1999
zilvergrijs
Automaat
Benzine
Kilometerstand +- 240.000km
Het betreft een 'full option' editie met o.a. lederen bekleding, verwarmbare voorstoelen, automatisch dakraam, airco, elektrische ramen, radio cd speler, centrale deurvergrendeling, lichtmetalen velgen, airbags, mistlampen, trekhaak. Cruise control (werking onbekend, heb hem zelf nooit gebruikt)

De auto is altijd goed onderhouden geweest, en komt compleet met alle onderhoudsboekjes. 21 jaar lang nog nooit een onderhoudsbeurt gemist, en zelfs grotendeels dealeronderhouden. In 2018 is er een nieuwe uitlaat onder gegaan, is de accu vervangen, zijn de schokdempers vervangen en heb ik er nieuwe Vredestein Quatrac4 banden onder laten monteren en hem uit laten lijnen, sindsdien is er slechts een paar duizend kilometer mee gereden.
Jammer genoeg heeft de auto op dit moment wat aandachtspunten en is hij helaas verandert in een lelijk eendje:

- De distributieriem is aan vervanging toe
- Bestuurdersportier gaat momenteel niet open (slot defect)
- Lak van de bumper is gaan bladderen
- Rondom krassen en gebruikssporen
- Deukje rechtsachter (+- 6cm)
- Voorbumper (onder kentekenplaat) ooit op de trekhaak van een voorganger geprikt :|

Wellicht is er een liefhebber die er een leuk project in ziet. Doe een realistisch bod, of kom gerust eens kijken.

Auto is momenteel niet rijdbaar ivm ontbreken APK.
Komt met 2 sleutels + 1 afstandsbediening en bijbehorende documentatie en onderhoudsboekjes.

Foto's volgen na het weekend.
ReinO
Berichten: 585
Lid geworden op: 18 aug 2018 05:47

Re: Subaru Forester 2.0 S-Turbo (1999)

Bericht door ReinO »

waar staat ie?
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
Plaats reactie