Revisie visco sper koppeling

Versnellingsbakken, koppelingen, aandrijfassen en differentielen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Revisie visco sper koppeling

Bericht door boswachterfan »

kwam ik toevallig tegen bij het stiekem lezen op een Duits forum. Een Poolse firma die de visco reviseert.

Tja, die naam, de ouderen onder ons zouden wellicht iets anders verwachten. :twisted:

https://lsdfactory.pl/
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Revisie visco sper koppeling

Bericht door quikfit »

:lol:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
ferluci
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 mei 2014 10:25

Re: Revisie visco sper koppeling

Bericht door ferluci »

Als ik die Site lees dan denk ik dat ik ook gelikt heb aan een snippertje.
onleesbaar voor NL begrippen ;) :D
Propje
Berichten: 1201
Lid geworden op: 13 nov 2018 12:21

Re: Revisie visco sper koppeling

Bericht door Propje »

grappig was zeker een optie om langs te gaan maar we hebben al Rondje polen gedaan.
Beste aanvaring gehad bij de grens bij Wit rusland.
boete €125 omdat ik met de ktm door het grens gebied aan het bleren was en over de grens ben geweest off road.
ze kwamen me oppikken op de camping.
Vond polen niet zo indrukwekkend èèn grote bouwput.
Aju propje
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Revisie visco sper koppeling

Bericht door SP-Boxer »

Ik ben er eerste helft jaren 90 twee keer (als kleine jongen) op vakantie geweest. Toen was het nog gaaf, je zag de echte armoede, alles wat je niet opruimde was je de volgende dag kwijt, maar je kon het ze in die tijd eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
Je kwam daar echt als "onbeschoft rijke" westerling. Alleen je auto en caravan trokken daar al enorm veel bekijks (toen ook al een Legacy trouwens) en als je in het muziekhoekje van het winkelcentrum de beide dubbel cd's van de Beatles kocht, dan stonden ze met open mond te kijken dat je dat zo meenam. :lol:
Een schepijsje met meerdere smaken kocht je daar voor omgerekend een paar cent (letterlijk).

Ben er nadien alleen in 2017 nog eens geweest om mijn Spec B op te halen nabij Warschau. Het verblijf was maar een 24 uur, maar wat een verschil was dat. Uiteraard wisten we wel wat voor ontwikkeling ze daar door de jaren hadden meegemaakt, maar nu konden we het ook met eigen ogen zien.
(alleen al het feit dat ik de Spec B dáár op ging halen zei eigenlijk al genoeg natuurlijk!)
"I feel Legacy"
Plaats reactie