1994 Subaru Legacy I met EJ20D turbo
1994 Subaru Legacy I met EJ20D turbo
Hierbij te koop;
1994 Subaru Legacy I met de volgende specificaties (Uiteraard bekend als de oude Legacy van Onno):
Gereviseerde EJ20D met schuine TMIC (ca. 6000km sinds revisie)
TD05 turbo
Twinscroll open downpipe
Japance WRX ECU (scherpere voorontsteking, max. topsnelheid 180km/hr)
Altijd RON98 getankt
Versnellingsbak type RA
Differentieel 4,444:1 met LSD
Remmen voor 4-pots GTT
Remmen achter 1-pots GTT
Dikke STi uitlaat, niet erg luid, maar fraaie roffel
Walbro benzinepomp
STI stoel
Sparco sportstuur
Goede banden met 2 extra reserve banden met diep profiel
2 sleutels
Interieur is gedeeltelijk verwijderd - gewichtsbesparing!
APK t/m augustus 2021
Waar deze auto heel goed in is, is mooi bochtenwerk. Perfecte basis voor circuitauto, puzzelrit topper of 'Ringtool'.
Met zijn 4WD, korte gearing en sterk blok, ligt de Sub strak op de weg en hangt die prachtig aan het gas om er elke bocht flink uit te trekken.
Colin McRae wist natuurlijk waar die voor koos toen destijds de Legacy I als rally auto werd gebruikt!
Legacy I modellen worden schaarser, dit is een mooi roestvrij exemplaar om een fraaie special van te maken.
Wat is er niet goed:
- boost solenoid was defect en is nu vervangen door een bleed valve. Huidige turbodruk zodoende ca. 0,6 bar.
- portier rechtsvoor gaat niet mee met centrale vergrendeling.
- electrische ramen gaan wat langzaam naar beneden en naar boven.
- blower werkt op het moment alleen op stand max.
Forumprijs e 2250,-
Enkele foto's:
1994 Subaru Legacy I met de volgende specificaties (Uiteraard bekend als de oude Legacy van Onno):
Gereviseerde EJ20D met schuine TMIC (ca. 6000km sinds revisie)
TD05 turbo
Twinscroll open downpipe
Japance WRX ECU (scherpere voorontsteking, max. topsnelheid 180km/hr)
Altijd RON98 getankt
Versnellingsbak type RA
Differentieel 4,444:1 met LSD
Remmen voor 4-pots GTT
Remmen achter 1-pots GTT
Dikke STi uitlaat, niet erg luid, maar fraaie roffel
Walbro benzinepomp
STI stoel
Sparco sportstuur
Goede banden met 2 extra reserve banden met diep profiel
2 sleutels
Interieur is gedeeltelijk verwijderd - gewichtsbesparing!
APK t/m augustus 2021
Waar deze auto heel goed in is, is mooi bochtenwerk. Perfecte basis voor circuitauto, puzzelrit topper of 'Ringtool'.
Met zijn 4WD, korte gearing en sterk blok, ligt de Sub strak op de weg en hangt die prachtig aan het gas om er elke bocht flink uit te trekken.
Colin McRae wist natuurlijk waar die voor koos toen destijds de Legacy I als rally auto werd gebruikt!
Legacy I modellen worden schaarser, dit is een mooi roestvrij exemplaar om een fraaie special van te maken.
Wat is er niet goed:
- boost solenoid was defect en is nu vervangen door een bleed valve. Huidige turbodruk zodoende ca. 0,6 bar.
- portier rechtsvoor gaat niet mee met centrale vergrendeling.
- electrische ramen gaan wat langzaam naar beneden en naar boven.
- blower werkt op het moment alleen op stand max.
Forumprijs e 2250,-
Enkele foto's:
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Re: 1994 Subaru Legacy I met EJ20D turbo
Bij vragen, stuur gerust een PM!
Groeten, Bram
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
- justyfever
- Berichten: 1438
- Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02
Re: 1994 Subaru Legacy I met EJ20D turbo
Gaaf! Het is jammer dat ik hem niet kan verantwoorden
Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
Re: 1994 Subaru Legacy I met EJ20D turbo
Volgens mij is die uitstekend te verantwoordenjustyfever schreef:Gaaf! Het is jammer dat ik hem niet kan verantwoorden
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Re: 1994 Subaru Legacy I met EJ20D turbo
Haha...ik zal eens kijken of dat bij mevrouw Quikfit ook werkt.
Gr.Quikfit
Gr.Quikfit
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
viewtopic.php?t=6157
- justyfever
- Berichten: 1438
- Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02
Re: 1994 Subaru Legacy I met EJ20D turbo
Dat zei m'n vrouw ook al, terwijl ik eens verstandig probeer te zijn hierBram_R schreef: Volgens mij is die uitstekend te verantwoorden
Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
Re: 1994 Subaru Legacy I met EJ20D turbo
- VERKOCHT -
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...