outback 2.0 D bj 2008 met motor stuk

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4862
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: outback 2.0 D bj 2008 met motor stuk

Bericht door quikfit »

Al kreeg je hem gratis,dan nog is ie het niet waard vanwege de kosten en het werk.
https://www.autotrader.nl/auto/voertuig ... ype=diesel

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: outback 2.0 D bj 2008 met motor stuk

Bericht door DucATIRadeon »

als ie gratis was, EN ik had de ruimte, had ik hem wel genomen. zo zijn er andere diesels die ik zie wat ik wel als uitdaging aan wil gaan...
wat kan het mij dan al die negatieve doemscenario's van jullie mij schelen, als ik er maar lol in heb.
voor mij dan juist de lol om de doemdenkers een tussen de ogen te plaatsen...

dat doe ik nu al met de oude Ducati paralleltwin modellen. zijn zwaar onder vuur (net als jullie de diesels promoten), en toch zijn alle deelnemers in dezelfde klasse best wel onder indruk wanneer ze mij niet los kunnen schudden of ik ze voorbij kom in de bocht langs de buitenkant... en dat ligt niet aan mijn stuurkunsten maar aan de stabiliteit en rijgedrag van de plof!

maar goed, 4 subs voor de deur is niet leuk meer. dan een UAZ bukhanka, is ook humor en praktischer (kan een motor in)...en eens wat anders!
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: outback 2.0 D bj 2008 met motor stuk

Bericht door *thomas* »

Als je zelf een blok kan reviseren is zo'n diesel best leuk... anders wordt het een dure grap.
Gebruikersavatar
RJS
Berichten: 1276
Lid geworden op: 18 mar 2011 09:48

Re: outback 2.0 D bj 2008 met motor stuk

Bericht door RJS »

Ombouwen naar benzine is geen doen, zeker? Meen dat al gelezen te hebben. Ik vind ze zo mooi, die outbacks.
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: outback 2.0 D bj 2008 met motor stuk

Bericht door *thomas* »

RJS schreef:Ombouwen naar benzine is geen doen, zeker? Meen dat al gelezen te hebben. Ik vind ze zo mooi, die outbacks.
Kan, maar dan heb je haast een volledige benzine-donor nodig.
Plaats reactie