Subaru Forester 2.0 AWD

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
MartenH
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2020 19:25

Subaru Forester 2.0 AWD

Bericht door MartenH »

Geachte heren (en dames natuurlijk). Ik wil graag mijn Subaru Forester te koop aanbieden. Ik heb er de afgelopen twee jaar met veel plezier in gereden, maar toch besloten er afstand van te doen gezien een veranderende gezinssamenstelling. Het betreft een metallic-blauwe Forester uit 2002 met een kilometerstand van 249.690 km. De auto rijdt als een zonnetje en ik heb hem altijd goed onderhouden. Toen ik hem kocht heb ik de achter-schokbrekers en veren vervangen, dus hij staat mooi recht op z'n wielen. Bovendien heb ik de distributieriem(en) en waterpomp vervangen bij een kilometerstand van 227.871. Deze kan dus nog wel een tijdje mee. De APK loopt af in augustus 2020, maar volgens mijn garage (SAS-uitlaatservice te Arnhem) 'fietst' hij daar zonder problemen doorheen. Links en rechts heeft de auto wat gebruikersschade, te denken valt aan kleine krasjes en wat slijtplekken bij rem- en gaspedaal. De vloermatten zijn aanwezig, maar de voorlaatste eigenaar vond het niet nodig deze te gebruiken. Ik heb de prijs vastgesteld op 2790 euro en ik ben van mening dat hij dat waard is. De onderhoudshistorie is uiteraard aanwezig.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/-54ff ... 00007f6e57

Vr gr Marten
Laatst gewijzigd door MartenH op 05 jun 2020 11:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mrdjc
Berichten: 911
Lid geworden op: 12 jan 2015 19:57

Re: Subaru Forester 2.0 AWD

Bericht door Mrdjc »

1. Welkom op het forum denk ik? Beetje jammer dat je hier enkel komt met het idee je auto te verkopen.
2. Je link werkt niet.
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
MartenH
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2020 19:25

Re: Subaru Forester 2.0 AWD

Bericht door MartenH »

Mrdjc schreef:1. Welkom op het forum denk ik? Beetje jammer dat je hier enkel komt met het idee je auto te verkopen.
2. Je link werkt niet.
...Had ik eerst een jaar lang m'n liefde voor mijn Forester moeten uitspreken?
MartenH
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2020 19:25

Re: Subaru Forester 2.0 AWD

Bericht door MartenH »

Mrdjc schreef:1. Welkom op het forum denk ik? Beetje jammer dat je hier enkel komt met het idee je auto te verkopen.
2. Je link werkt niet.
Bij deze.. Ik vind het een fantastische auto en ik hoop dat een Subaru-liefhebber er een hoop plezier aan zal beleven.
MartenH
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2020 19:25

Re: Subaru Forester 2.0 AWD

Bericht door MartenH »

dank
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Subaru Forester 2.0 AWD

Bericht door quikfit »

Welkom hier MartenH,

Heb je een link naar de auto? Of plaats anders wat foto's.
Leuk dat je de auto hier aanbied en mocht je gezinssamenstelling groter zijn geworden...daar heeft Subaru bijvoorbeeld Legacy's/Outback's voor gemaakt. ;)

Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
ferluci
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 mei 2014 10:25

Re: Subaru Forester 2.0 AWD

Bericht door ferluci »

foto' s doen het ook altijd goed, geeft meer duidelijkheid dan alleen tekst.
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2410
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Subaru Forester 2.0 AWD

Bericht door boswachterfan »

Dat is altijd een strijdpuntje op fora. Aanmelden en iets te koop zetten. Ook van deze kant: Fotootjes.... Kennelijk heb je er goed voor gezorgd, dus die zal je best wel kwijtraken. Succes.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
RJS
Berichten: 1276
Lid geworden op: 18 mar 2011 09:48

Re: Subaru Forester 2.0 AWD

Bericht door RJS »

Ach, ik had dezelfde en ik heb 'haar' ruim een jaar geleden ingeruild voor een G versie. Ik mis 'haar' nog steeds. Succes met de verkoop!
Plaats reactie