Subaru X-100
Subaru X-100
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..
Grt Rene
Grt Rene
- boswachterfan
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30
Re: Subaru X-100
Zeker een leuk ding...
Als ik het goed gelezen hebt ligt er een motortje in uit de Rex...2 cilindertjes??
Als ik het goed gelezen hebt ligt er een motortje in uit de Rex...2 cilindertjes??
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..
Grt Rene
Grt Rene
- boswachterfan
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30
Re: Subaru X-100
Denk het ook. 358 cc, 8000 tpm, lijkt ook wel een motorfietsmotor
In October 1973 the two-stroke was replaced by a 358 cc rear-mounted, watercooled, two-cylinder, four-stroke engine called the EK21. This produced 31 PS (23 kW) at a peaky 8000 rpm and 3.0 kg⋅m (29 N⋅m; 22 lb⋅ft) of torque at 6500 rpm, and featured Subaru Exhaust Emissions Control (SEEC).
In October 1973 the two-stroke was replaced by a 358 cc rear-mounted, watercooled, two-cylinder, four-stroke engine called the EK21. This produced 31 PS (23 kW) at a peaky 8000 rpm and 3.0 kg⋅m (29 N⋅m; 22 lb⋅ft) of torque at 6500 rpm, and featured Subaru Exhaust Emissions Control (SEEC).
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
- SubieForest
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 29 sep 2015 19:24
Re: Subaru X-100
Hoe kom je hier nu weer op dan Rene?
Grappig autootje inderdaad.
De EK21 heeft een compressieverhouding van 9,5:1 en een volledig aluminium blok trouwens. In de jaren 70 hé. Da's best high tech.
Er staat hier in de buurt een Mini Jumbo (Rex), maar helaas met de viercilinder.
Grappig autootje inderdaad.
De EK21 heeft een compressieverhouding van 9,5:1 en een volledig aluminium blok trouwens. In de jaren 70 hé. Da's best high tech.
Er staat hier in de buurt een Mini Jumbo (Rex), maar helaas met de viercilinder.
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus. http://www.subaruminibusclub.nl
Re: Subaru X-100
Hoe ik 'm tegenkwam...sorry maar dat weet ik niet meer...
Maar vond 'm te leuk om niet te delen
Maar vond 'm te leuk om niet te delen
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..
Grt Rene
Grt Rene