En de weken daarvoor mijn broer/schoonzus geholpen met verhuizen...aanhanger geleend die in een garage stond onder een huis....helling van 20 graden nemen ging probleemloos met die tandem-asser er achter in low-gear

quikfit schreef:Van de week de olie en het filter van de automaat vervangen. viewtopic.php?f=6&t=2531&start=40
Tevens het lucht en interieurfilter vernieuwd,nu alleen nog de twee stabilisator stangetjes achter vervangen.(speling)
Motorolie en filter was al een paar weken geleden gedaan vanwege de reis naar NL. Twee dagen voor mijn vakantie begon het wiellager LV met zingen,die heb ik bij de garage laten vervangen vanwege ''tijd tekort''.
Ook even voor mijn vakantie heb ik de voorruit laten vervangen,deze was al gemarteld door steenslag de afgelopen 3 ton...een scheur was de druppel...helaas op de terugweg vloog er een steen o.i.d. tegen het raam met een flinke ster tot gevolg...ik had de rekening zelfs nog niet betaald.![]()
Kilometerstand 304.595
Gr.Quikfit
boswachterfan schreef:Nieuwe schijven en blokken gemonteerd aan de voorzijde.
Sleurhut erachter, laat de hellingen maar komen
aze2000 schreef:Brandstoffilter was nogal een uitdaging,,, wat zaten die langen vast !!!! heb eens terug gekeken wat ik kon vinden in het onderhoud interval, maar de vorige eerste eigenaar had deze nog niet eens vervangen.
quikfit schreef:aze2000 schreef:Brandstoffilter was nogal een uitdaging,,, wat zaten die langen vast !!!! heb eens terug gekeken wat ik kon vinden in het onderhoud interval, maar de vorige eerste eigenaar had deze nog niet eens vervangen.
Slangen die vast zitten...even voorzichtig een kleine fitting schroevendraaier ertussen zetten en dan wat WD40 o.i.d. ertussen spuiten.![]()
Gr.Quikfit
quikfit schreef:Ben bezig geweest met striping plakken en heb m'n grill zijdeglans zwart gespoten.![]()
Volgende op het lijstje dat aan het ''zwart'' moet is de zilveren lijst op de achterklep.
Striping komt hier vandaan: http://www.tuningstickers.nl/product/au ... 1040-1648/
Gr. Quikfit![]()
aze2000 schreef:Heb deze site bekeken, maar zoals jij het hebt zie ik nergens staan.. alleen de naam.
had jij m compleet op deze site gevonden.?
quikfit schreef:aze2000 schreef:Heb deze site bekeken, maar zoals jij het hebt zie ik nergens staan.. alleen de naam.
had jij m compleet op deze site gevonden.?
Even zoeken op striping met eigen tekst. Gr.Quikfit
aze2000 schreef:gedaan maar?
Terug naar “Subaruforum feedback”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten