Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door hummie »

Ik kon me enkele dagen niet aanmelden. :?
Ik tikte naam en ww maar hij bleef in de niet aangemeld stand staan.

Ook het forum Contact-forumulier gaf een foutmelding "Invalid form", dus ik kon ook geen contact opnemen hierover. Denk ik. Anders hebben jullie pakweg 7 zelfde emails ontvangen. :oops:
Misschien toch raadzaam dit contactformulier werkend te krijgen?

Uiteindelijk kwam ik op het idee om oude cookies van dit forum weg te gooien en plots kon ik er weer op. Gelukkig (ja ik begon jullie al bijna te missen). Dus vermoedelijk is er onlangs toch iets gewijzigd aan het forum?

Ik geef het maar even door, want wie weet lopen anderen hier ook tegenaan.
Mochten er meer zijn dan kunnen ze nu ook toch nog dit topic lezen dat ze hun cookies ook moeten verwijderen.

Ik ben d'r in elk geval weer. :mrgreen:
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door SP-Boxer »

Excuses hier voor!

Matthijs en ik hebben enkele wijzigingen op de achtergrond doorgevoerd. Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, en verwacht dat je dadelijk ook weer terug bij af bent.
De "secure cookies" zijn aangezet waardoor je nu via https://www.subaruforum.nl kunt inloggen. (HTTPS, dus via een beveiligde verbinding. Ook te zien aan het groene slotje in de adresbalk)
Zolang je via de "oude" manier hier komt, wordt je er inderdaad steeds uitgeknikkerd.

Tevens hebben we om privacyredenen het ledenforum afgeschermd voor gasten. Het voorsteltopic en de projecttopics zijn nu dus enkel te lezen voor mensen die aangemeld zijn.
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door quikfit »

:okeee:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2408
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door boswachterfan »

Ik wou ook net gaan zeuren :)
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door hummie »

SP-Boxer schreef:Excuses hier voor!
Geen probleem. Ik kom er wel uit als het in mijn handen ligt.
Ik weet alleen uit ervaring dat anderen daar niet doorheen komen, en als ze dan ook nog geen contactformulier kunnen gebruiken haken sommige af. En dat zou jammer zijn
Dat is waarom ik het even zei, en dan kunnen anderen die er niet meer op kunnen dat hier nu ook lezen.
SP-Boxer schreef:De "secure cookies" zijn aangezet waardoor je nu via https://www.subaruforum.nl kunt inloggen. (HTTPS, dus via een beveiligde verbinding. Ook te zien aan het groene slotje in de adresbalk)
Zolang je via de "oude" manier hier komt, wordt je er inderdaad steeds uitgeknikkerd.

Tevens hebben we om privacyredenen het ledenforum afgeschermd voor gasten. Het voorsteltopic en de projecttopics zijn nu dus enkel te lezen voor mensen die aangemeld zijn.
Prima aanpassingen. :okeee: Ik ben ook best wel op mijn privacy gesteld. En ik ben ook van mening dat niet alles voor de hele wereld leesbaar hoeft te zijn.
boswachterfan schreef:Ik wou ook net gaan zeuren :)
Bedank mede-brabantse maat. Dat je mijn attentiepunt tot zeuren degradeerd. :mrgreen:

Dongen? Is dat niet dat èremoejig uitgegraven turfgat daar naast de Moer? Komde daar wel uijt zelfs meej unne 4x4? Of hedde dan unnen echten tracktor noodig?
(ff grapje terug ;) LOL. Zat op het europaplein en meer rond gehangen en bij samsam en aan de bar in da kroegske in de st.josepf of eindsestraat)
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2408
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door boswachterfan »

Ik zij nunnen allochtooon. Gene Dongese peej. Dus ge ken me nie beléduge. Maor ik won dur wel angenaom. 8-)
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door hummie »

boswachterfan schreef:Ik zij nunnen allochtooon. Gene Dongese peej. Dus ge ken me nie beléduge. Maor ik won dur wel angenaom. 8-)
Dè vraog ik muneige toch af. Of ge daor terechte komt omdè ut zo uit kwaam, of degge dèr ook nog zeluf vùr gekowze het. Dè zeej toch wel wè denk. :mrgreen:

Nee joh. Ik zou je met geen mogelijkheid willen beledigen. Ik dol maar wat op jouw dollen.
Doet me denken. Man wa heb ik veul in dongen rondgehangen. Den mossel ook nog vaak, goei sloop. Die winkel bij de molen (hoe heet dat ook alweer?). Op de rimi. Kutjoekel bij de fakkel. Die heb ik wa geschupt als ie weer aan mijn broekspijp hing.
Ik kwam er graag (en ging er nog liever weer weg LOL :mrgreen: )
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door erichendri »

En nou weer Nederlands.

Eric :-) ;-)
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2408
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door boswachterfan »

hummie schreef:
boswachterfan schreef:Ik zij nunnen allochtooon. Gene Dongese peej. Dus ge ken me nie beléduge. Maor ik won dur wel angenaom. 8-)
Dè vraog ik muneige toch af. Of ge daor terechte komt omdè ut zo uit kwaam, of degge dèr ook nog zeluf vùr gekowze het.
OK, in ABN :) :
Nee, mijn (peej-) vrouw kon uiteindelijk niet wennen aan de Alblasserwaard. Dus moest ik mee. Hadden we jaren eerder moeten doen. :D
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door DucATIRadeon »

en ik maar denken dat plat grunn en drents haast niet verstaanbaar is (en fries ook niet maar is wel geinig om te horen)...
mn schoonouders zijn brabants maar als die in normale tempo dat platte taal praten kun je het nog wel volgen. maar lang niet alle uitdrukkingen begrijp ik, zal wel aan mn arabisch liggen. :)
Gebruikersavatar
SubieForest
Berichten: 510
Lid geworden op: 29 sep 2015 19:24

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door SubieForest »

DucATIRadeon schreef:en ik maar denken dat plat grunn en drents haast niet verstaanbaar is (en fries ook niet maar is wel geinig om te horen)...
mn schoonouders zijn brabants maar als die in normale tempo dat platte taal praten kun je het nog wel volgen. maar lang niet alle uitdrukkingen begrijp ik, zal wel aan mn arabisch liggen. :)
En ik kan van Brabants weer helemaal niks verstaan :). 'T is Grunnegs trouwens :). Moi eem!

Weer on topic:
Kwam er ook achter dat ik m'n cookies van subaruforum.nl even moest wissen, toen deed ie het weer.
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus. http://www.subaruminibusclub.nl
DucATIRadeon
Berichten: 900
Lid geworden op: 18 jan 2015 13:53

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door DucATIRadeon »

SubieForest schreef:
DucATIRadeon schreef:en ik maar denken dat plat grunn en drents haast niet verstaanbaar is (en fries ook niet maar is wel geinig om te horen)...
mn schoonouders zijn brabants maar als die in normale tempo dat platte taal praten kun je het nog wel volgen. maar lang niet alle uitdrukkingen begrijp ik, zal wel aan mn arabisch liggen. :)
En ik kan van Brabants weer helemaal niks verstaan :). 'T is Grunnegs trouwens :). Moi eem!

Weer on topic:
Kwam er ook achter dat ik m'n cookies van subaruforum.nl even moest wissen, toen deed ie het weer.
Moi!
tis al gout :D
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door hummie »

SubieForest schreef:Moi eem!
Zekers. En kop d'r vùr hai!
Gebruikersavatar
SubieForest
Berichten: 510
Lid geworden op: 29 sep 2015 19:24

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door SubieForest »

DucATIRadeon schreef: Moi!
tis al gout :D
hummie schreef: Zekers. En kop d'r vùr hai!
:okeee: :lol:

Ik zal eric ook maar meteen even quoten, hoeft hij zelf niet meer iets te plaatsen ;).
erichendri schreef:En nou weer Nederlands.

Eric :-) ;-)
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus. http://www.subaruminibusclub.nl
Gebruikersavatar
hummie
Berichten: 898
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:36

Re: Aanmelden op forum was niet mogelijk.

Bericht door hummie »

SubieForest schreef:Ik zal eric ook maar meteen even quoten, hoeft hij zelf niet meer iets te plaatsen ;).
erichendri schreef:En nou weer Nederlands.

Eric :-) ;-)
Wah staot doar? Wa schrijftie? Kunde gij da lezuh? :mrgreen:

Eric is er nie. Die is subaru's kiek'n denk. :okeee:
Zoals ze hier zeggen. Kwatspraat is ook praat. Slap gelul is ook gelul. Ze kunnen beter over mijn fiets lullen dan andersom. ;)
Plaats reactie