Sleutel voor subaru justy 2010

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
Surprise1975
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 aug 2016 04:22

Sleutel voor subaru justy 2010

Bericht door Surprise1975 »

Hoi,

Ik had autosleutels aan bos vd huissleutel van mijn partner ik loop naar binnen om iets te pakken liet dus huissleutel in slot vd deur, nu is bij deze actie de autosleutel tussen de voordeur en de post gekomen en licht verbogen, wat nu? Ik heb deze auto overgekocht en er zit geen labeltje met sleutelcode bij, afstandsbediening is separaat. Is er op de eea manier achter de code te komen? Weet iemand wat nieuwe sleutel ongeveer bij de dealer kost?

Hoor het graag
Gebruikersavatar
boswachterfan
Berichten: 2422
Lid geworden op: 19 nov 2014 10:30

Re: Sleutel voor subaru justy 2010

Bericht door boswachterfan »

Een goede sleutelboer moet je kunnen helpen. Weet er één in Tilburg, maar da's een beetje ver, denk ik :D Van wat losse onderdelen produceerde hij twee keurig functionerende sleutels met code voor de onderbreker.
Boswachter SG 2.5 XT Blasmusik
Subarumouse

Re: Sleutel voor subaru justy 2010

Bericht door Subarumouse »

Hallo, Deldenerstraat Hengelo, vanuit Delden in de S bocht na Marskant.

Ben de naam even kwijt.
Heeft voor mij een Daihatsu en Forester sleutel gemaakt en is bekend in de oldtimerwereld.

Benno
Surprise1975
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 aug 2016 04:22

Re: Sleutel voor subaru justy 2010

Bericht door Surprise1975 »

Dank voor de adviezen, ik heb inmiddels contact met de dealer gehad en die denkt hem nog recht te kunnen buigen. Zij zeiden me dat ik me betreffende de code geen zorgen hoefde te maken, mocht het rechtbuigen niet lukken want subaru schijnt die codes op te slaap pffff.

Ik wacht morgen ff af of de sleutel recht gebogen kan worden.

Wordt dus vervolgd
Surprise1975
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 aug 2016 04:22

Re: Sleutel voor subaru justy 2010

Bericht door Surprise1975 »

Hallo,

De sleutel is inmiddels kosteloos rechtgebogen en functioneert prima. Dus heel blij. Iig bedankt voor de adviezen.
Plaats reactie