Zwaardere claxon for forester

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
koos
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jun 2016 12:08

Zwaardere claxon for forester

Bericht door koos »

Ik vind de claxon van mijn Forester (2014) wat te iel klinken. Ik wil hem dan ook gaan vervangen door een zwaardere claxon. Heeft iemand dit al eens gedaan? Iemand een goed idee welke claxon aan te schaffen?
Beurstel
Berichten: 270
Lid geworden op: 02 mei 2013 09:05

Re: Zwaardere claxon for forester

Bericht door Beurstel »

Niet bij de Forester, wel bij een andere auto en motor. Stebel is mijn vast merk als alternatief, op deze site kun je volgens mij uitproberen en bestellen http://www.valkmotive.nl/webshop/claxons
koos
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jun 2016 12:08

Re: Zwaardere claxon for forester

Bericht door koos »

Dank! Daar hebben ze wel een paar soorten om uit te kiezen :okeee:. Vanavond maar eventjes luisteren. Heb jij een goede ervaring met een bepaald type?

En iemand tips hoe de claxons te vervangen bij een Forester (2014)?
Beurstel
Berichten: 270
Lid geworden op: 02 mei 2013 09:05

Re: Zwaardere claxon for forester

Bericht door Beurstel »

Ik heb zelf tweemaal vervangen door een dubbele Stebel (dual of twin tone of hoe je het ook wil noemen). Volgens mij zit je dan altijd wel goed. Heb op de motor ook de Nautilus geprobeerd, maar die was op mijn toenmalige motor niet in te passen. Dat is met die grotere modellen sowieso wel een kleine uitdaging.
hel1
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 jan 2016 14:51

Re: Zwaardere claxon for forester

Bericht door hel1 »

ik heb een paar maanden geleden WOLO black and very loud gemonteerd, makkelijk klusje, geen compressor of relais nodig, veel beter passend bij de forester qua geluid. zijn ook te koop bij valkmotive
..en dat is een wet van meten en persen
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Zwaardere claxon for forester

Bericht door erichendri »

Hella deeptone hoor ik nog wel eens voorbij komen bij de SCN.
Is dit misschien ook wat, zijn ook erg luid : http://www.fsb-shop.nl/index.php?main_p ... cts_id=515

Eric :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie