dat linkje heb ik alsnog gelezen maar ben het daar niet mee eens meteen. Een bak in N die toch handelingen verricht? Draaien ok maar heen en weer pendelen?
Iedere keer wisselen van frictieplaat geeft warmte/hitte die je niet wilt, en slepen tijdens stilstand ook vandaar dat bij saab in het boekje staat om hem in N te
zetten bij stilstand.
Waarom zit anders die N stand er op? Ik zal het sub boekje er eens op naslaan ook.
Rem klachten Subaru Legacy 3.0 uit 2005
Re: Rem klachten Subaru Legacy 3.0 uit 2005
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
MY 2000 Forester
Mountainbiken
Re: Rem klachten Subaru Legacy 3.0 uit 2005
we zijn wel heel erg de topics aan het vervuilen. Vanaf nu maar ff weer 'on topic'?
Met flink wat kilo s -+200- in de auto helemaal geen schudden of trillen meer bij het remmen. wat geld voor rubbers moet er straks wel zijn en kan ik gelukkig wel zelf.
Met flink wat kilo s -+200- in de auto helemaal geen schudden of trillen meer bij het remmen. wat geld voor rubbers moet er straks wel zijn en kan ik gelukkig wel zelf.
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
MY 2000 Forester
Mountainbiken
- Gerard1977
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 28 dec 2013 18:14
Re: Rem klachten Subaru Legacy 3.0 uit 2005
Update:
Deze week is mijn auto naar de garage geweest. Er was inderdaad een remschijf krom en ook moest er revisie set voor de remklauw bij.
Aan beide kanten nieuwe remschijven en blokken laten plaatsen.
Daarnaast ook een remzuiger vervangen. Deze was niet goed meer, wat zou komen doordat de remvloeistof niet op tijd ververst zou zijn geweest.
Ik hoop dat ik het e.e.a. goed omschrijf, want ik ben zelf niet technisch.
In ieder geval rijd de auto nu weer helemaal goed. En geen rem klachten meer!
Verder zeer tevreden over het onderhoud bij de Subaru garage in Waalwijk.
Deze week is mijn auto naar de garage geweest. Er was inderdaad een remschijf krom en ook moest er revisie set voor de remklauw bij.
Aan beide kanten nieuwe remschijven en blokken laten plaatsen.
Daarnaast ook een remzuiger vervangen. Deze was niet goed meer, wat zou komen doordat de remvloeistof niet op tijd ververst zou zijn geweest.
Ik hoop dat ik het e.e.a. goed omschrijf, want ik ben zelf niet technisch.
In ieder geval rijd de auto nu weer helemaal goed. En geen rem klachten meer!
Verder zeer tevreden over het onderhoud bij de Subaru garage in Waalwijk.
Re: Rem klachten Subaru Legacy 3.0 uit 2005
Originele schijven en blokken?
Houd het in dat geval nog een tijd in de gaten.
Niet tijdig verversen is inderdaad niet zo goed voor de zuigers. Kwaliteit van de vloeistof kan gewoon gemeten worden.
De ene klauw is er ook gevoeliger voor dan de ander.
Houd het in dat geval nog een tijd in de gaten.
Niet tijdig verversen is inderdaad niet zo goed voor de zuigers. Kwaliteit van de vloeistof kan gewoon gemeten worden.
De ene klauw is er ook gevoeliger voor dan de ander.
"I feel Legacy"
Re: Rem klachten Subaru Legacy 3.0 uit 2005
perfect natuurlijk maar ik heb niet zoveel geld liggen en dan doe ik het ook nog eens allemaal zelf maar dit
zal zeker goed zijn voor kromme schijven brakke klauwen.
zal zeker goed zijn voor kromme schijven brakke klauwen.
De Moerasruiter.
MY 2000 Forester
Mountainbiken
MY 2000 Forester
Mountainbiken
- Gerard1977
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 28 dec 2013 18:14
Re: Rem klachten Subaru Legacy 3.0 uit 2005
Het zijn inderdaad originele schijven en blokken