Doffe koplampen Outback

Voor de overige technische zaken
quikfit
Type auto: Forester 2006 EJ204-Daihatsu YRV 4WD

Re: Doffe koplampen Outback

Berichtdoor quikfit » 27 Nov 2017 21:02

FrieseForester schreef:Bij mijn Forester bleek na het poetsen dat er zoveel barstjes in het kunststof zaten dat ik als nog nieuwe lampen moest kopen. Het was een dure APK voor mij à bijna 700 euro. Dat was in 2016. Apk van 2017 was 23 euro, 20 euro kosten en 3 euro voor een kapot stadsverlichtingslampje.

Hmm...voor mijn 2006 model kon ik losse plastic ''glazen'' kopen met pakkingen...niet goedkoop...maar goedkoper dan nieuwe koplampen.

Gr. Quikfit :mrgreen:
FrieseForester
Type auto: Subaru Forester 2.0 SG

Re: Doffe koplampen Outback

Berichtdoor FrieseForester » 27 Nov 2017 21:24

quikfit schreef:
FrieseForester schreef:Bij mijn Forester bleek na het poetsen dat er zoveel barstjes in het kunststof zaten dat ik als nog nieuwe lampen moest kopen. Het was een dure APK voor mij à bijna 700 euro. Dat was in 2016. Apk van 2017 was 23 euro, 20 euro kosten en 3 euro voor een kapot stadsverlichtingslampje.

Hmm...voor mijn 2006 model kon ik losse plastic ''glazen'' kopen met pakkingen...niet goedkoop...maar goedkoper dan nieuwe koplampen.

Gr. Quikfit :mrgreen:

Over die optie heeft de Subarudealer in Friesland niets gezegd. Complete lampen leveren meer geld in het laatje op denk ik. Anders had ik dat zeker gedaan.
Dacia 4 all, Subaru 4 selected

Terug naar “Overige techniek”