sleutel bij laten maken

Voor de overige technische zaken
Verzamelaar
Berichten: 831
Lid geworden op: 07 jan 2014 11:04

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door Verzamelaar »

2tand schreef:Even een update.
Ben inmiddels al een tijdje terug bij de hakkenbar in Almere geweest. Was €35,- kwijt voor sleutel plus chip/transponder (dus zonder AB, die is bij mij apart).
Zowel sleutel als chip ter plekke gekopieerd. Niks inleren.
Het was sleutel insteken, omdraaien en lopen.
Da's super, bij Subaru ben je de wereld kwijt.
Gewoon omdat het kan.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door quikfit »

2tand schreef:Even een update.
Ben inmiddels al een tijdje terug bij de hakkenbar in Almere geweest. Was €35,- kwijt voor sleutel plus chip/transponder (dus zonder AB, die is bij mij apart).
Zowel sleutel als chip ter plekke gekopieerd. Niks inleren.
Het was sleutel insteken, omdraaien en lopen.
Hartstikke goed! Welke? Er komen er een paar uit als ik zoek op ''hakkenbar Almere''...

Gr. Quikfit :okeee:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Bornfree
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 mei 2015 21:42

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door Bornfree »

Naast het NS station in ALmere Stad zit een bakker, recht daar tegen over. Kan niet missen. Ik heb er ook 5 mnd geleden een laten kopieren. Binnen 5 minuten klaar (sleutel met chip) voor 35 euro

ERic
2tand
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 okt 2014 20:11

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door 2tand »

Yep, die op het stationsplein 34

http://www.schoenmakeralmere-stad.nl/
Gebruikersavatar
FrieseForester
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 okt 2015 20:38

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door FrieseForester »

Bornfree schreef:Naast het NS station in ALmere Stad zit een bakker, recht daar tegen over. Kan niet missen. Ik heb er ook 5 mnd geleden een laten kopieren. Binnen 5 minuten klaar (sleutel met chip) voor 35 euro

ERic
Hun filiaal in Harderwijk is voor mij dichterbij dus daar ga ik aankomende zaterdag ff een sleutel scoren :D ;) Als ie op voorraad is tuurlijk.
Hier in Heerenveen kost een sleutel 80 euro. Kan ik ook gelijk op familie bezoek in Ermelo.
2tand
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 okt 2014 20:11

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door 2tand »

Ja, tevoren ff checken.
Toen ik belde waren ze niet op voorraad, gelukkig een paar dagen later wel.
Gebruikersavatar
FrieseForester
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 okt 2015 20:38

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door FrieseForester »

Na wat gebel met sleutelboeren in de buurt ben ik toch naar Joure, waar ik ook werk, geweest om daar 1 te laten maken voor "slechts" 60 euri's. Naar Harderwijk of Almere gaan kost ook weer benzine en dan ben je even veel kwijt aan totale kosten, vanaf waar ik woon dus.
Nu kan mijn zoon er ook inrijden (als ik slaap bv :D ;) ) Hij heeft sinds 12-11-2015 zijn rijbewijs. Paar x mee geweest en hij rijdt goed en veilig.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door quikfit »

Jij blij...en je zoon blij! :okeee:

Gr. Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
Frenz
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 jul 2017 18:00

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door Frenz »

Boeiend topic, aangezien ik ook maar één sleutel heb, zo te horen loont het de moeite om ff naar Almere te rijden of weet iemand een hakkenbar in de buurt van Utrecht (Maarssen) die dat ook kan?

Wil er niet te lang mee wachten, want m'n vorige auto had ook maar 1 sleutel en die raakte ik kwijt :evil: , wat een drama, de originele sleutel die ik bestelde bij de importeur obv het kenteken bleek niet te passen. Moest inbreken, het slot uitbouwen, naar de dealer met dan slot om daarmee een sleutel te laten maken (door de importeur) weer inbouwen (hij paste!) en vervolgens de auto naar de dealer te laten slepen om 'm in te leren (en €300 euro verder). Leergeld heet zoiets geloof ik.
Gebruikersavatar
Mr.Q
Berichten: 418
Lid geworden op: 01 jun 2010 11:45

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door Mr.Q »

Mmmm.
Vrouwtje was sleutelbos kwijt.
Bij de subdealer sleutel (met ingebouwde afstandbediening) met inleren. Kon plm. 300 euro aftikken.

Greetz, Q

Kak, paar weken later wordt de "verloren" sleutelbos onder de pasagierstoel gevonden......
Outback 2.5i CVT Exclusive 2010 G3 (+40mm) met leerpakketje
Sold: Legacy 2.0R Exec 07 G3
Moto Martin Rules!; Martin Kawasaki GPz750; Martin Kawa Z750; Kawa GPz750
2tand
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 okt 2014 20:11

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door 2tand »

Mr.Q schreef:Kon plm. 300 euro aftikken.
Dat mocht ik ook betalen volgens de dealer voor een nieuwe sleutel en ook nog zonder AB.
Hoewel Almere niet naast de deur ligt, vond ik dat ritje van een klein uurtje er naar toe wel waard.
Gebruikersavatar
Frenz
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 jul 2017 18:00

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door Frenz »

Heb een adres in Leidse RIjn (Utrecht) gevonden die het voor €67,50 doet: http://www.autosleutel-utrecht.nl/index.html

Aan de andere kant, naar Almere rijden is op zich goedkoper en weer ff genieten van Forester
Gebruikersavatar
Frenz
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 jul 2017 18:00

Re: sleutel bij laten maken

Bericht door Frenz »

Almere ook maar ff gebeld voor de zekerheid, €45 voor een sleutel
Plaats reactie