van je vrienden moet je het hebben schade rechts voor

Voor de overige technische zaken
Plaats reactie
reynaldo-92
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 aug 2013 19:21

van je vrienden moet je het hebben schade rechts voor

Bericht door reynaldo-92 »

ja wat je dus niet moet doen....een vriend een ritje laten maken in je auto.. hij is gerepareerd zeiden ze bij het autoschadehuis.. ik voel ook niks trekken of iets naar een kant toe hij rijdt perfect maar toen ik me nieuwe bumper erop wou zetten... http://img12.imageshack.us/img12/7452/u7w9.jpg http://img441.imageshack.us/img441/4746/t2bl.jpg ik nog niet onwijs veel verstand van auto's :oops: maar dat stukje frame ziet er niet heel goed uit lijkt me het is ook aan het roesten is dat stukje frame zo los te halen? ik kan het nu niet kijken want ik ben door m'n rug gegaan op m'n werk :roll: want het lijkt me dat ik deze moet vervangen en de witte box links onderin is je power box? deze lekt waarschijnlijk ook dus dan zou ik vermogensverlies hebben :cry:
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: van je vrienden moet je het hebben schade rechts voor

Bericht door SP-Boxer »

Dat is inderdaad een slecht gerepareerde schade.
Het koplampframe is wel te vervangen, maar daarvoor moeten de originele puntlassen worden uitgeboord.

Die witte box is een resonatorbox voor je luchtinlaat. Vervangen is volgens mij geen noodzaak, maar om het systeem gewoon fatsoenlijk te krijgen, zou ik het wel doen. Kunnen 2e hands nooit veel kosten.
"I feel Legacy"
reynaldo-92
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 aug 2013 19:21

Re: van je vrienden moet je het hebben schade rechts voor

Bericht door reynaldo-92 »

ja precies ze zeiden bij 't motorhuis ( schadehuis )'' ja hij is weer top in orde de schade merk je niks meer van en alles is mooi bijgewerkt zodat niks door zal roesten'' dat is op een hoekje op linksbovevin waar je het kan zien onder de motorkap waar maar op de andere plekken zo te zien niet :P ja precies framepje kan ook nooit duur zijn ;) vind het wel kwalijk van 't bedrijf waar ik het heb laten doen hijs altijd perfect onderhouden en dan gaan hun zeggen dat er niks meer van schade is :P
Plaats reactie