KMS, MS, KdFi......Ik weet het niet..

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Antilogic
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 nov 2010 00:46

KMS, MS, KdFi......Ik weet het niet..

Bericht door Antilogic »

Ik ben mijn standaard ECU al helemaal zat en heb nog geen meter gereden met mijn project...

Wie heeft er ervaring met een van de in de titel genoemde instelbare modules op een EJ motor (EJ22 in mijn geval)

Graag wat ervaringen, meningen ed...
Fuck the factory...Kustomize!!

- White Oldskool racer '67, Sentimental Journey 2.2L
- Blue, '58 VW Bug
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: KMS, MS, KdFi......Ik weet het niet..

Bericht door Bram_R »

Antilogic schreef:Ik ben mijn standaard ECU al helemaal zat en heb nog geen meter gereden met mijn project...

Wie heeft er ervaring met een van de in de titel genoemde instelbare modules op een EJ motor (EJ22 in mijn geval)

Graag wat ervaringen, meningen ed...
Als ik ook je andere topic zo lees, zitten er nog gewoon een aantal dingen niet goed aangesloten na je ombouw. Als je je blok niet verder tuned, zou ik het ook gewoon houden bij de standaard ECU, die zijn gewoon goed en werken voor langere tijd het beste.
Bovendien gaat een ander motormanagement niet helpen als de bedrading nog niet in orde is.

Hoe heet die maat van Toon? Jan toch?
Die heeft meerdere blokken + kabelbomen van EJ20's en EJ22's voor trikes en kevers klaargemaakt. Laat hem anders eens je werk nalopen.

Bram
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
Antilogic
Berichten: 49
Lid geworden op: 30 nov 2010 00:46

Re: KMS, MS, KdFi......Ik weet het niet..

Bericht door Antilogic »

Ik wil uiteindelijk toch uitkomen op een instelbaar motormanagement omdat ik niet bij een standaard motor ga blijven.. en daarnaast wil ik dit project deels voor mijn opleiding gebruiken als project dus voor mij is een instelbaar systeem alleen maar nog handiger.

Ik maak volgende week een compleet nieuwe boom, ipv verder werken op een basis die iemand anders heeft gemaakt. Dus waarschijnlijk loopt het blok voor de nieuwe ecu komt.
Fuck the factory...Kustomize!!

- White Oldskool racer '67, Sentimental Journey 2.2L
- Blue, '58 VW Bug
Gebruikersavatar
Smartdriver
Berichten: 1222
Lid geworden op: 13 nov 2008 09:40

Re: KMS, MS, KdFi......Ik weet het niet..

Bericht door Smartdriver »

Moi,

Ik ben nagenoeg zeker om KDFI te gaan gebruiken, waarom, goede support en training, gewoon vanuit Nederland.
Klik maar 's op;
http://www.bs-autotune.nl
Ik wil die intro cursus nog een keer gaan volgen...ooit

;)
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 988
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:47

Re: KMS, MS, KdFi......Ik weet het niet..

Bericht door Toon »

Hey Wesley.
Heel verstandig antwoord van Bram.
Eerst zorgen dat je draadjes en aansluitingen goed zijn, maak dat alles goed draait op de standaard ecu, als je dan nog wil experimenteren kun je dat altijd nog.
Ecu nooit weggooien, kun je altijd wel iemand blij mee maken.
Plaats reactie